fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה הרשימה בניצחון על הפועל כפר סבא: "אנחנו בדרך הנכונה"

היהלומים של מכבי נתניה לא נעצרו בשל פגרת הקורונה והשיגו ניצחון חשוב על הפועל כפר סבא. חן עזרא ועמרי גאנדלמן זכו למחמאות

מכבי נתניה ממשיכה להרשים. והפעם השיגה  הקבוצה עוד ניצחון ביתי, על הפועל כפר סבא. בתוצאה 0:3. היהלומים אמנם יצאו לפגרת הקורונה עם תבוסה 0:7 על בני סכנין. אבל בשבת הרשימו חניכיו של אטוולדביכולתם הגבוהה. וכעת, מדורגת הקבוצה במקום השני בטבלה. 

הכריעו את המשחק במחצית הראשונה

הצהובים-שחורים של אטוולד, הכריעו את המשחק למעשה כבר במחצית הראשונה. למרות העובדה שהם החמיצו מצבים כאלה ואחרים, הם הצליחוו לכבוש יותר. ושער של לאמק בנדה, אף נפסל לפני הירידה למחצית. במחצית השנייה, הירוקים מהשרון התקרבו לכיבוש כמה וכמה פעמים. הם פגעו בקורה שלוש פעמים. כשקבוצת מכבי נתניה ירדה לאחור, הורידה הילוך ואפשרה להם לעשות זאת. ובעוד הניצחון נשמר. בקבוצת מכבי נתניה שמחו אמנם על הניצחון מול הפועל כפר סבא, אבל בקבוצה מתכוונים לתת את הדעת על הירידה ביכולת מול הפועל כפר סבא, בין שתי המחציות.

"המחצית הראשונה הייתה אחת המחציות המרשימות של נתניה בשנים האחרונות", אמרו במועדון. והוסיפו: "אבל מצד שני אנחנו צריכים ללמוד ולהיות טובים לאורך כל המשחק".

"זה יהיה משחק קשה מאוד"

קשר הקבוצה חן עזרא סיכם את המשחק שהיה מול הפועל כפר סבא: "חיכינו לו כל כך הרבה זמן, התגעגענו מאוד. כי אין כמו להיות על המגרש. רק שנמשיך ככה. במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מדהים, לחצנו והיינו אינטנסיביים. במחצית השנייה, הרגשנו נוח מדי עם התוצאה שכבר הושגה במחצית הראשונה, ובראש שלנו לא נתנו את האינטנסיביות של המחצית הקודמת".

לקראת המשחק של מכבי נתניה עם הפועל חיפה במחזור הבא, הוסיף עזרא: "אנחנו מתכוננים אליו כמובן, כמו לכל משחק. זה יהיה משחק קשה מאוד. אנחנו עובדים קשה באימונים, באים בצניעות וננסה כמובן לנצח".

בעוד אקינסולה אקיניימי כבר החלים וערך אימונים מלאים בשבוע שעבר, התחרות על ההרכב תגבר גם בהגנה. זאת לאור ההופעה הטובה של בלם הרכש ההולנדי, קליאן ואן דר קאפ. שערך בכורה ב-11 והרשים. וכן  בשל הציוות שלו עם עומרי גאנלדמן. שנראה מצוין בפתיחת העונה כבלם, למרות שעמדתו הטבעית היא קשר אחורי. גם הוא כבש אתמול באצטדיון בנתניה.

 

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות