fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן הנתנייתי ריימונד אטוולד לשחקנים: "התגעגעתי אליכם"

מכבי נתניה חזרה להתאמן, ללא שחקני הנבחרות השונות. הבלם ההולנדי החדש, ערך אימון בכורה עם היהלומים. המאמן ריימונד אטוולד, יכול להפסיק להתגעגע

בחזרה למגרש

מכבי נתניה, חזרה ביום חמישי שעבר לאימוניה. לאחר השבתה כללית של הכדורגל הישראלי. שהתקיימה בזמן הסגר. שבסופו, ועוד טרם הוסר, אישרה ממשלת ישראל את חזרתה לפעילות של ליגת העל.

היהלומים הגיעו לאימון הבכורה שלהם, עם מספר שחקנים חסרים. כמו החלוץ יונס מלדה, שנמצא כבר שבועיים עם הנבחרת הצעירה. וללא המגן שלהם זלאטן שחוביץ, ששיחק עם הנבחרת הצעירה של סרביה. המגן הנתנייתי, אגב, משמש כקפטן הנבחרת של ארצו.

גם הבלם הנורבגי, אקינסולה אקיניימי, עדיין לא חזר לאימונים מלאים. ועדיין נמצא בשלבי החלמה, מפציעתו בשריר הירך האחורי.

מאידך, מי שערך את אימון הבכורה שלו הוא הבלם ההולנדי, קיליאן ואן דר קאפ. שצפוי להיות אחד משחקני המפתח של מכבי נתניה בעונה הנוכחית. "רואים שמדובר בשחקן כדורגל איכותי ונקווה שהוא יתחבר אלינו", אומרים עליו במועדון. ובינתיים, הרי שהמאמן הנתנייתי, ריימונד אטוולד, ערך שיחה עם השחקנים. במהלכה אמר להם: "התגעגעתי אליכם ולאימונים. בואו נמשיך לעבוד קשה כמו לפני הפגרה ונקווה לראות גם תוצאות טובות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות