fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטנדרט עיצוב בדירות חדשות מקבלן

משפחות וזוגות רבים כיום מחפשים הזדמנות לרכישת דירה חדשה מקבלן. רוב הדירות בסגנון הזה נמצאות באזור הפריפריה, על אף שניתן למצוא כיום גם בערים יותר מרכזיות כמו העיר תל אביב. רבים שואלים מהו סטנדרט העיצוב והתכנון בדירות חדשות מקבלן? האם מדובר בסטנדרט גבוה? בעניין זה כדאי לדעת שלכל קבלן יש את הדגשים שלו ולכן בכל פרויקט יש לשים לב למספר דברים חשובים שאותם נמנה כעת.
צילום: FREEPIK

איכות העיצוב הגנרי הקיים

אחד הדברים הכי חשובים כאשר הולכים לחפש דירה חדשה מקבלן בתל אביב או בכל עיר אחרת הוא האיכות שקיים בדירות. למה זה דבר חשוב? כי ככל שהעיצוב הגנרי יהיה יותר איכותי ומעוצב ברמה גבוהה, כך אתם תצטרכו לבצע פחות שינויים והעלות שלכם תסתכם ברכישת הדירה מבלי להשקיע בה מעבר. ועל מה מסתכלים בעיצוב גנרי? כדאי להסתכל על הכלים הסניטריים שנבחרו למקלחות, על גודל הדלתות, סוג החלונות וכדומה. כל אלו שייכים לעיצוב המעטפת הפנימית של הבית ויש להם חשיבות רבה.

תכנון הדירה

עוד פרמטר שחשוב להסתכל עליו כרוכשים דירות מקבלן הוא התכנון של הדירה. המטרה שלכם היא לבדוק שהתכנון של הדירה שבה אתם מתעניינים, הוא עיצוב שמתאים עבורכם באופן מדויק. בדקו היכן הולך להיות המטבח והאם הגודל של החלל שמיועד לו, הוא גודל שמספיק עבורכם. בדקו האם חדרי השינה מספיק גדולים והאם החלל המרכזי מספיק רחב וגדול. בדקו אם יש שירותי אורחים והאם יש נישה לכביסה. כשחללי הבית מתאימים עבורכם ומתוכננים כראוי, יהיה לכם נעים לגור בדירה וההשקעה הכספית שלכם תביא לכם הרבה יותר תמורה.

בחירת חומרים מתוך טווח רחב ויפה

כשרוכשים דירה מקבלן, כחלק מהתכנון, הוא מציע לרוכשים מספר אפשרויות למגוון חומרים שבהם הוא הולך להשתמש. כך לדוגמא, ניתן לבחור מספר סוגי דלתות מהחברה שהקבלן עובד איתה וניתן לבחור מספר דגמים של ריצוף ואפילו סגנון מטבח. חשוב לבקש לראות את ההיצע הקיים. בהרבה מן המקרים, כאשר לא מבקשים לראות מה מתוכנן, לא תמיד אוהבים את מה שמוצע ואז פשוט מוסיפים המון כסף על שינויים. לכן, במקום לבצע שינויים ולשלם יותר כספים, מומלץ לבקש לראות את האפשרויות טרם הקנייה של הדירה.

לסיכום, סטנדרט עיצובי משתנה מקבלן לקבלן, כדאי לוודא מה הולך להיות מתוכנן ולהבין באילו חומרי גלם ועיצובים הולך להשתמש הקבלן. זה יעזור לכם לוודא שהדירה מתאימה עבורכם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות