fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישה ימים של ארועי נשים

יום האישה בנתניה: עיריית נתניה והיכל התרבות יציינו את יום האישה הבינלאומי 2020  בנתניה במשך חמישה ימים בתאריכים:  4-8.3.2020  
מאירועי יום אישה בנתניה: מועדון האלמנות העליזות. צילום נורית מוזס
מאירועי יום אישה בנתניה: מועדון האלמנות העליזות. צילום נורית מוזס

את אירועי יום האישה בנתניה תפתח ההצגה של תיאטרון נתניה: "מועדון האלמנות העליזות"  ועוד באותו יום בהיכל התרבות נוכל לצחוק עם הסטנאפיסטית רויטל ויטלזון יעקבס אמא לחמישה שעוסקת בהורים העייפים.

כמו בשנה שעברה גם השנה מוקד הארועים יהיה בבתים המארחים. לכבוד יום האישה בנתניה, השנה נוכל לפגוש את הסופרת שהרה בלאו על הנשים המפתיעות במגילת אסתר, את הסופרת שרית ישי לוי על ספרה "אישה מעבר לים", בית מארח בצרפתית "להיות המאסטרו של חייך" עם הזמרת והיוצרת אורלי סולומון במפגש מוסיקלי מרתק , "מין שאינו במינו" מפגש עם ענת ולהב חדד בו ייפתח צוהר לעולמם של הטרנסג'נדרים ואת "נשים זה כל הסיפור" עם אסתר קניאל ורחלי וולשטיין בדואט מרגש. עוד נשמע על נשים בפוליטיקה, על יוצרות מוסיקה בעולם גברי, על הכתיבה ככח להתגבר על כאב ועוד.

יום רביעי 4.3

הוא יחל ביריד אומניות 16.00

17:00 – באולם דורטמונד  התיאטרון העירוני יציג את מועדון האלמנות העליזות  שהיא דרמה קומית על שלוש אלמנות בנות גיל הזהב , חברות בלב ובנפש. המדברות על געגועים, חלומות, זכרונות. זו קומדיה משעשעת שיש בה גם דרמה, גם דמעה ובעיקר המון תקוה.

מחזה: איוון מנצ'ל, בימוי: רוני נויימן פדלון

שחקניות: מירה קורן, שירלי עבודי, ריקי גפני, רונית אסרף, אלי ג'ורנו/אלון לוק. המחיר: 45 שקלים

20:30 – אודיטוריום היכל התרבות סטנד אפ של רויטל ויטלזון יעקבס  להורים עייפים. על רומנטיקה לאור נרות אקמולי, הריונות, לידות, דיאטות וסיילים. ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, אמא לחמישה, אושייה בוואטסאפ של הגן. במחיר  100 שקלים

20:00  בית מארח : "בין אסתר ושתי וזרש" עם שהרה בלאו סופרת ופובליציסטית: מפגש נשי ושנון על הנשים המפתיעות של מגילת אסתר.

מושתי הפמיניסטית, דרך זרש אשת הפוליטיקאית השאפתנית

ואסתר שלנו הנערה העדינה שהפכה למלכה גדולה.

שהרה בלאו סופרת ופובליציסטית הופכת את המגילה על הראש  35 שקלים

מש' בן עמר מעפילים 14 קומה 10 דירה 20

יום חמישי 5.3

10:00 ילדות פרא – הקרנה והרצאה על הסרט צרפתי – טורקי "נשים מסביב לעולם הולכות נגד הזרם " שכבש את פסטיבל קאן, מציג התבגרות כמרידה במסורת ובמוסכמות העולם הישן.

הרצאה מאת ענת שפרן-אור  39 שקלים

18:30 היכל התרבות  יהודית הרמן – "להתחיל מחדש- לבחור מחדש"

יהודית הרמן אחת מנשותיו של גואל רצון מגיל 17 עד גיל 29 שהתה בביתו וילדה לו חמישה ילדים מגוללת את סיפור חייה.

35 שקלים . למגיעים להצגה "השיבה" בהצגת כרטיס הכניסה חינם

20:30 אודיטוריום "השיבה" – תיאטרון בית לסין ההצגה בהשראת סיפורה של יהודית הרמן בהשתתפות : נטע גרטי , שמואל וילוגני, אודיה קורן ועוד.

מחזה ובימוי: איה קפלן

להצגה ומפגש 95 שקלים

20:00 בית מארח  משפחת בר שדה וולפסון 36 נווה איתמר

"אישה מעבר לים" – מפגש עם הסופרת שרית לוי ישי על ספרה החדש על שלוש נשים החיות את החיים בכל עוצמתם וכאבם ופוגשות באהבה גדולה שרק היא תנצח כנגד כל הסיכויים.

35 שקלים

20:00 בית מארח בצרפתית "להיות המאסטרו של חייך". הזמרת והיוצרת אורלי סולומון מגיעה למפגש מוסיקלי מרתק לכבוד יום האישה בנתניה, מלא רגשות אנרגיה ושמחת חיים בין ארבע ארצות, ארבע שפות, וארבע תרבויות . עוברת "מסע" במטרה להגיע אל השלווה הפנימית

35 שקלים

יום שישי 6.3

10:00 סיור אופנה סטיילינג והיסטוריה ברחוב הרצל המיתולוגי בהדרכת בילי אליעז. נפגשים בכיכר ציון. הרשמה מראש במוזיאון 15 שקלים

10:00 – אכסדרת היכל התרבות : "רק שתינו" מרגלית טובי וגילה חסיד

מה קורה כשתרצה אתר, יצחק נבון ונעמי שמר פוגשות את הצמד מרגלית וגילה? מופע כובש לב ובלתי נשכח 35 שקלים

12:00 גלריה על הצוק  פתיחת תערוכה " גוונים של זהב"   אוצר ד"ר גיא מורג יריד אומניות ברחבת הגלריה 10:00-13.00

מוצאי שבת 7.3    

20:00  בית מארח – שדרות האגמים 3/27 קומה 7 משפחת שובל

"נשים זה כל הסיפור". אסתר קניאל ורחלי וולשטיין בדואט מרגש ומשתף קהל. בו נפגוש גיבורות מתקופת התנ"ך ועד לימנו. נתרפק על הנוסטלגיה מתקופת הצנע והצניעות דרך עיניהן ימינו דרך עיניהן של הסבתות והאימהות שלנו. אורחת מיוחדת יוספה אבודגה שתקרא משיריה של אסתר בכתב ברייל.

35 שקלים

20:00 בית מארח – רחוב גורדון 58 קומה 4 משפחת מסילתי

"מין שאינו במינו". מפגש עם ענת ולהב חדד בו ייפתח צוהר לעולמם של הטרנסג'נדרים מנקודת המבט של הטרנסג'נדרית ואמה. הגילוי העצמי, ההחלטה לשתף, ההתמודדות עם הסביבה ועוד.

35 שקלים

20:00 מוזיאון העיר רחוב מקדונלד 3

"מביטה אל האופק". ערב שירה פואטית נשי, מעורר השראה. שנית גב מספרת את סיפור חייה כאמא לילד עם אוטיזם, שמצאה בכתיבה את הכח להתגבר על הכאב. בליווי זמרת האופרה הדר איצקוביץ והפסנתרנית אסתר קמאי. אמן אורח עומר פנחסי.

35 שקלים

ראשון 8.3

סיור סיפור מחווה למאה שנות ויצ"ו

16.30 על ויצ"ו ונשים למען  הקהילה – סיור מודרך ותצוגה על תולדות ויצ"ו בנתניה בהדרכת חווה אפל

הרשמה במוזיאון

 

19:00 יריד אומנים

20:00 בפלנתניה

"נשים בפוליטיקה ובתקשורת בעידן החדש". דפנה ליאל כתבת הכנסת, עיתונאית בחדשות 12 , זוכת פרס פרימור על תחקירים משני מציאות חברתית , מגיעה לשיחה לכבוד יום האישה בנתניה על נשים בפוליטיקה ומדוע המסלול שלהן עדיין הרבה יותר קשה מזה של עמיתיהן הגברים?

ההרצאה משלבת קטעי וידאו.

35 שקלים

22:00 מרכז כלי ההקשה הבינלאומי "טרמולו" רחוב גיבורי ישראל

"שתי יוצרות …שמונה  גברים". שתי יוצרות צעירות במפגש מוסיקלי מרתק בעולם שרובו גברי הצצה אל עולמן  הפנימי דרך המוסיקה והשירה  עם עדי ברר וליאור טל

25 שקלים

ב 16.30  סיור סיפור מחווה למאה שנות ויצ"ו. על ויצו ונשים למען הקהילה –סיור מודרך ותצוגה על תולדות ויצו בנתניה בהדרכת חווה אפל.

ללא עלות בהרשמה מראש

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות