fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונת דרכים שנייה בתוך שעתיים: הולך רגל נפצע קשה ליד תל יצחק והוא מורדם ומונשם

הולך הרגל, בן 70, סובל מפגיעה רב מערכתית
תאונה ליד תל יצחק | צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונה ליד תל יצחק | צילום: דוברות איחוד הצלה

בוקר של תאונות דרכים, באזור נתניה. כאשר בשעה 10.00  בבוקר בקירוב, נפצעה נהגת באורח בינוני ליד כפר ידידיה. וכעת, מדובר בהולך רגל. שנפגע מרכב, ליד הכניסה לקיבוץ תל יצחק.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולך רגל כבן 60, שנפגע מרכב בכניסה לקיבוץ תֵּל יִצְחָק.

יונתן אואט חובש איחוד הצלה, שהגיע ראשון למקום: "בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה, הענקנו סיוע ראשוני להולך הרגל. שנפצע קשה מפגיעת רכב בסמוך לקיבוץ. ולאחר מכן, הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

ממד"א נמסר, בהמשך לדברים אלה, כי בשעה 13:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. על הולך רגל, שנפגע מרכב בכביש 553 בסמוך לצומת תל יצחק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לגבר בן 70 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית".

חובש רפואת חירום במד"א ישי תהילה כהן: "הולך הרגל שכב על הכביש, מספר מטרים מהרכב. כשהוא מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלות קשות בגופו ומיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם. שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם. במצב קשה ולא יציב."

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות