fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחרות הגלישה הבינלאומית תתקיים!

במרץ, למשך עשרה ימים חופי נתניה יתמלאו בגולשים. 100 באים מחו"ל. הפנינג תיירותי
תחרות גלישה בדרך. צילום רותי ברמן

לכל מי שחשש, נתניה כן תארח את תחרות הגלישה העולמית Seat Pro Netanya של ה-WSL למשך עשרה ימים  17-28 למרץ זו השנה החמישית ברציפות. יותר ממאה גולשים מרחבי העולם צפויים להגיע.

התחרות תתקיים בחוף "קונטיקי" סירונית אך בשונה משנים קודמות, לראשונה האירוע יתקיים בחודש מרץ החמים והאביבי על מנת שגם הקהל הרב שצפוי להגיע יוכל ליהנות ממזג אויר נעים לאורך כל ימי התחרות. כמוכן, גם הפעם צופים כי באירוע תהיה חגיגה גדולה בשל הפנינג הגלישה הגדול שיתקיים בימי התחרות וילווה במגוון אירועים מעניינים בחוף הים ובברים ברחבי העיר. בין הפעילויות יהיו הופעות ומתחם "אקספו" של כלל החברות המובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם.

גלישה צילום נמרוד גליקמן

באירוע צפויים להשתתף יותר ממאה גולשים מהמדינות השונות כגון: מדינות אירופה, אוסטרליה, יפן וארה"ב. המתמודדים יתחרו ביניהם במטרה להעפיל לגמר ולזכות בפרס. בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה.

סגנית ומ"מ ראה"ע שירי חגואל – סיידון שפעלה כדי שהאירוע יצא לפועל גם השנה: "אני גאה על כך שנתניה עומדת לארח את התחרות בפעם החמישית ברציפות. מדובר באירוע בקנה מידה ענק אשר מגיע לחשיפה של מאות אלפי צופים מרחבי העולם ובטח ובטח שהוא אירוע הגלישה הכי גדול בישראל. אני צופה שהאירוע ימשוך תיירים רבים, גם מארץ וגם מהעולם, והדבר ייתן דחיפה משמעותית לברים, מקומות הבילוי ולעסקים המקומיים בעיר. כממונה על תיק הצעירים בעיר אני חושבת שאירוע שכזה, על כל השלכותיו, מוכיח כי נתניה היא עיר חיה, מגניבה ותוססת שמתאימה גם לצעירים ונותנת פייט לשכנות שלה מדרום.".

תחרות גלישה צילום נמרוד גליקמן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות