fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי דהן: לשנות את השיח על ישראל בתקשורת באירופה

שלומי דהן, נציגנו בארגון הגג היהודי מהגדולים באירופה המאגד את רוב הקהילות היהודיות ביבשת ויושב בבריסל.
עו"ד שלומי דהן: הקול היהודי של אירופה

עו"ד שלומי דהן, 38, מונה לכהן כראש החטיבה המשפטית של ארגון e.j.a – European Jewish association .   זהו ארגון הגג היהודי מהגדולים באירופה המאגד את רוב הקהילות היהודיות ביבשת ויושב בבריסל.

הארגון פועל ללא מטרות רווח, משמש כ"הקול של יהודי אירופה" ונחשב לארגון מהגדולים והמובילים בקרב יהודי אירופה. הארגון שם לעצמו למטרה להראות את הצדדים היפים של ישראל ולשנות לטובה את השיח כלפי ישראל בתקשורת האירופאית, בנוסף לפעילות המרכזית שהיא העשייה למען הקהילות היהודיות ברחבי היבשת.

דהן: "בראש ובראשונה הארגון נותן מעטפת ושומר על האינטרסים של הקהילות היהודיות החברות בארגון ברחבי אירופה. בנוסף הארגון עושה למען שינוי השיח התקשורתי על ישראל באירופה, בדגש על הצפת ההישגים ו'הפנים היפות' של ישראל מכל התחומים והחדשנות הישראלית. כמו כן עושה רבות למען מלחמה באנטישמיות ובארגוני החרם למיניהם: מלחמה ב BDS  ונגד חרמות כלכליים שמנסים להפעיל נגד מדינת ישראל ונגד חברות ישראליות וכן בפן האקדמי ממניעים זרים. אלו רק חלק קטן מהפעילות הענפה של הארגון".

פגישה בארוחת ערב בבריסל

שלומי דהן: "הייתי בבריסל בארוחת חג שארגן הארגון לטובת הקהילה היהודית שם. בארוחה השתתף יו"ר הארגון ושם נחשפתי לראשונה לארגון ולפועלו. הוקסמתי מהחום ומהחיבוק של יו"ר הארגון הרב מרגולין ומשפחתו כלפי חברי הקהילה. שם נוצר הקשר הראשוני. לאחר מספר חודשים הגשתי מועמדות לתפקיד 'ראש החטיבה המשפטית' של הארגון ולשמחתי נבחרתי והתקבלתי. התפקיד הזה נחשב מאד, ומבחינתי זה ציון דרך משמעותי. זו זכות ענקית בשבילי לעבוד בארגון בסדר גודל כזה. ארגון שעוסק בפעילות בעד היהדות והאנושיות וכנגד אנטישמיות ושנאה שלצערי, מתגברת באירופה. ארגון שפועל חברתית והסברתית  מסביב לשעון למען שיפור תדמיתה של ישראל.  שפועל למען הקהילות היהודיות ברחבי יבשת אירופה. בראש הארגון עומד הרב מרגולין, אדם מדהים ומוכשר שעובד יחד עם קבוצה של אנשים מקצועיים, על מנת לעשות דברים גדולים. הכל בשקט ובצניעות ונמצא בלב העשייה למען היהודים באירופה ולמען מדינת ישראל".

ממכלת נתניה לקול היהודי של אירופה

לארגון יש שלוחות בכל אירופה וגם בישראל. הוא נותן גיבוי לישראל ופלטפורמה להצגה ולחשיפת הפעילויות היפות והמצליחות של המדינה במגוון תחומים. מאידך מגיב באופן מידי על ההשמצות נגד ישראל ועל ניסיונות לקידום חקיקה כנגד אינטרסים יהודיים באירופה כדוגמת איסור השחיטה הכשרה.

שלומי דהן מי שהיה יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת נתניה הוא בעל תואר שני במשפטים. הוא  יועץ אסטרטגי ומומחה בפתרון וניהול משברים. פעיל חברתי ובעל משרד העוסק בתחום האזרחי והעסקי.

הוא נולד בכפר יונה וכיום מחלק את זמנו בין ישראל לאירופה.

"תודה לאל על ההזדמנות שניתנה לי לקחת חלק בארגון כה חשוב, ארגון שעושה רבות  למען תדמיתה של ישראל באירופה ובשבילי זו זכות וגאווה לשרת בתפקיד משמעותי בארגון בעל השפעה  במלחמה נגד הדה – לגיטימציה שעושים לישראל וכמוכן בפעילות למען יהדות אירופה בכללותה. ביחוד בימים כאלו שבהם האנטישמיות מרימה ראש ומחובתנו להילחם בה ללא פשרות."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות