fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שי בראון נבחר ליו"ר ועד ההורים העירוני

שי התמודד מול שמרית פריד הלוי. קדם לשי בתפקיד איציק וקנין שכיהן ארבע שנים.
הילדים במרכז. שי בוארון. צילום: באדיבות שי בוארון

שי בראון, 42 נשוי ואב לשלושה נבחר השבוע כיו"ר ועד ההורים העירוני. שי התמודד מול שמרית פריד הלוי. קדם לשי בתפקיד איציק וקנין שכיהן ארבע שנים.

שי הוא יליד נתניה, גר בקריית השרון מזה כ-10 שנים. הוא עוסק בניהול צוותים בתחום השיווק והמכירות, מתנדב במספר גופים שונים ולוקח חלק בחיי הקהילה בשכונה.

שי בראון מכהן כיו"ר ועד ההורים של בית הספר דבורה עומר: "יש לי את הזכות לשרת את ילדי דבורה-עומר בחמש השנים האחרונות כיו"ר הנהגת ההורים. בהנהגת ההורים העירונית אני מכהן כשלוש שנים ומשמש כיו"ר ועדת צהרונים, כיו"ר ועדת לוגיסטיקה וחבר בוועדת הדוברות".

בהנהגת ההורים הארצית הוא שימש במשך שנתיים כאלקטור מטעם הוועד העירוני בנתניה.

 

"וזאת מתוך תפישה כי כל ילד שונה מחברו וכל אחד ואחד הינו עולם ומלואו. מערכת חינוך מכילה ותומכת שרואה את חשיבות הילדים בפן החברתי האישי והריגשי, ומאידך מעודדת מצוינות בחינוך, והתפתחות קוגנטיבית ושכלית".

איך אתה רואה את הפעילות של ועד ההורים העירוני?

שי בראון: "מיצוב וועדי ההורים בכלל המוסדות כגוף מעורב תוך שמירה על האיזון הקדוש בין מעורבות להתערבות. אני רואה את עיריית נתניה שותפה מלאה ומאמין בשיח בריא ומכבד של שיתוף פעולה ממנו ניתן להפיק את המירב. לצד זאת, אינני מסכים שיפרשו טוב לב ושיח כחולשה ועל כך, באם צריך, נעמוד איתנים אל מול העירייה עד לקבלת מענה הולם ובסטנדרים גבוהים לילדינו".

על חינוך הילדים בתקופת הקורונה אומר שי: "אני חושב שזו תקופה מאתגרת שאפשר יהיה להוציא ממנה את המיטב. אני רואה בקושי הזדמנות. כבר בשבוע הבא אני אעשה סיעור מוחות עם גורמים שונים הן בעיריה, הן בין ההורים ואנשי מקצוע. הוועד העירוני בשיתוף מנהל חינוך, יעביר הדרכה להורים לקראת התקופה הקרובה כי המעורבות שלנו כהורים היא חשובה".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות