fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שווה להיות אמן

ובנתניה שווה מאד להיות אמן בראשית דרכו
מלגות לאמנים צילום: רן אליהו

18 אמניות ואמנים צעירים מנתניה בגילאי 15-35 זכו במלגה לעידוד אמנים צעירים בראשית דרכם שהעניקה עיריית נתניה. האמנים הגישו מועמדותם שנבחנה ע״י צוות שופטים בתחומים: מוסיקה כלית וקולית, אמנות פלסטית, ספרות ומחול.  המלגות הן בגובה 2000-6000 שקלים והן הוענקו לאמנים בהתאם לדירוג איכות העבודות הראשונות של האמנים.

בטקס קבלת המלגות השתתפו בני משפחות הזוכים, חברי ועדת המלגות בראשות המשנה לראש העיר אהרון אורגד וחברי ועדת השיפוט.

אמנים שזכו במלגות צלום רן אליהו

הקטעים האומנותיים בטקס הוצגו על ידי האמנים זוכי המלגות עצמם שהפגינו את יכולותיהם, בין היתר במופע כלי הקשה של חניכי מרכז ״טרמולו״ שזכו במלגות.

יו״ר ועדת המלגות אהרון אורגד אמר כי הכסף ישמש את האמנים לרכישת ציוד ולסיוע בלימודיהם: ״אין לנו אנשי הציבור שמחה גדולה מזו של סיוע לצעירים המוכשרים.  רבים מכם ואולי כולכם יהיו פעם מישהו שהוא משהו, ואז בקשתנו היא שתחזירו מכישרונכם לכור מחצבתכם, לעיר נתניה. תפעלו במתנ״סים, תלמדו בשכונות ותסייעו לנוער להאמין שאין דבר העומד בפני הרצון ושניתן למצות כל כשרון בכל תחום״.

עוד הוסיף אורגד כי פעולות עמותת היכל התרבות בנתניה יהיו השנה תחת הכותרת "קבלת השונה והאחר". כבר בשנה שעברה הוחל  במתן תשומת לב מיוחדת להנגשת כל האירועים העירוניים לבעלי מוגבלויות: "כותרת הפעילות של תרבות העיר מתכתבת היטב גם עם הנושא השנתי של משרד החינוך שהוא סולידריות וערבות הדדית. בעיניי קבלת האחר והשונה, היא הבסיס של הסולידריות והאחריות החברתית״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות