fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגריר צרפת בישראל, סייר היום בבית חולים לניאדו בנתניה

במהלך הסיור, הוצג בפני השגריר מערך המתנדבים דוברי הצרפתית.. וכן האחריות הדוברות את השפה
שגריר צרפת בבית החולים | צילום: דוברות בית החולים לניאדו
שגריר צרפת בבית החולים | צילום: דוברות בית החולים לניאדו

 

שגריר צרפת בישראל, אריק דנון, סייר היום בבית החולים לניאדו בנתניה. כשהוא מלווה ברעייתו ובקונסולית הכבוד של צרפת בנתניה, נטלי מימון.

השגריר והפמליה שלו, התקבלו על ידי הנהלת בית החולים בראשות המנכ"ל נדב חן. כאשר בפתיחת הסיור, הוצגה בפני השגריר סקירה מקיפה. אודות הטיפול הקליני, אותו מבצע צוות בית החולים עבור אוכלוסית אזרחי צרפת. המתגוררים בנתנייה והשרון. גם בתקופות שגרה אבל גם, ובעיקר-בתקופת משבר הקורונה.

מנכ"ל בית החולים, נדב חן, ציין בפני השגריר: "אנו בית החולים הראשון, ולמיטב ידיעתי היחיד, המפעיל מערך של מתנדבים. שתפקידם הוא לתרגם מעברית לצרפתית, ומצרפתית לעברית. יש לנו מטופלים רבים דוברי השפה הצרפתית. ואנו רואים חשיבות רבה, בקיום מערך התרגום. על מנת לאפשר טיפול קליני מדויק ויעיל , לצד מתן תחושה טובה ונעימה למטופלים".

השגריר סייר במרכז הילודה החדש בבית החולים לניאדו, העומד בשלבי בנייה סופיים. שהובילה האחות האחראית על חדר הלידה, אריאלה כהן-ארזי. שהיא גם אזרחית צרפת. משם, המשיך השגריר למחלקה האורטופדית. שנחנכה לפני כשנתיים. בה פגש את האחות האחראית על המחלקה, יהודית בן עמרם. אזרחית צרפת גם היא.
הסיור, כלל גם ביקור במערך הקורונה בבית החולים: במיון הנשימתי ובמתחם הבקרה של מחלקת קורונה. בהובלתה של האחות האחראית של מחלקת טיפול נמרץ, לידיה לנקסנר.

בסיום הביקור בלניאדו, אמר השגריר: "פגשתי כאן רופאים ואחיות משכמם ומעלה. וביניהם אזרחי צרפת, גאים ומעוררי השראה.  אנשי ונשות צוות מן המנין ואף מתנדבים רבים. שכל מטרתם, היא מתן טיפול קליני וסיעודי ברמה הגבוהה ביותר. אני שמח שאזרחי צרפת המתגוררים בישראל, לוקחים חלק במשימה החשובה הזו. במיוחד בתקופה ההיסטורית, של ההתמודדות עם משבר הקורונה".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות