fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק חיסון יחזיר את החיים לשגרה

אתם מתלבטים? נתניתים מספרים אם הם מתחסנים נגד קורונה ומדוע. כולם רוצים למגר את הנגיף ולחזור לחיים נורמליים. ואתם?
ג'ניה אלבוים
ג'ניה אלבוים

.גם אתם מתחסנים? אני אתחסן. אני רוצה לחזור לחיים הנורמליים. לבקר את משפחתי, להתנשק עם נכדי המתוקים, לארח אותם ואת חברי בחום ובחיבוקים. אני רוצה לטייל בלי מגבלות, לטוס לטראק בפרו ובבוליביה, לרכב על אופניים בהולנד. מסתכלת קדימה ורוצה להנות מהחיים. כל אדם אדון לגופו וכל אחד יקבל את ההחלטה שלו אז בואו נחזור לעולם נורמלי. רותי ברמן

עמיר פרי

עמיר פרי: "מתחסנים ושומרים על השפיות בתקווה לחזור לימים טובים בקרוב".

שוש ויג

שוש ויג: "אני אתחסן כדי לחזור לחיים, כדי שאהיה בטוחה שלא אחלה. זה מקנה ביטחון מסוים מה גם שאני בקבוצת סיכון של סוכרת ואין טעם להמר על החיים בימים אלה. מאמינה ברפואה ובטיפול הראוי בעת סכנה. רוצה לטייל לחוץ לארץ, לטוס לאן שבא לי והיום צריך דרכון רפואי בנוסף".

רוית עובדיה

מעדיפה לנסות על גופי את החיסון ולא את המחלה

רוית עובדיה בעלת מרכז למידה להוראה מתקנת, מדריכת מורים והורים: "אתחסן, כי אני מעדיפה לנסות על גופי את החיסון ולא את המחלה, שכן המחלה על כל גוף מגיבה אחרת ולא רוצה להעמיד את הגוף שלי במבחן הקורונה, מעדיפה חיסון"

גיורא שרף: "כמי שמנהל עמותות חולים בארץ ובעולם נושא הבטיחות והיעילות של החיסונים החדשים שפותחו בזמן קצר מאד, מהווה נושא עיקרי וחשוב בקבוצות הדיון שלנו. משיחות אישיות עם מיטב המומחים בארץ ובעולם, אני השתכנעתי שהחיסונים של חברות פייזר ומודרנה, שיהיו הראשונות לקבל אישור של מנהל התרופות האמריקאי והאירופאי, הם בטוחים גם לאנשים בריאים והן לחולים במחלות המטו אונקולוגיות שונות. לכן, ובמטרה לחזור מהר ככל שאפשר לחיים הנורמליים שלי ושל כולם, אני אתחסן ברגע שיתאפשר לי".

רעיה קידר

רעיה קידר: "כולנו חייבים להתחסן, כדי לחזור לחיים ולשיגרה אליהם אני כל כך מתגעגעת. כל אחד מאיתנו שיקח אחריות למען כולנו, ובעיקר למען קבוצות הסיכון והמבוגרים".

מירי פירסטנברג

מירי פירסטנברג: גם אני ארוץ להתחסן. שוחחתי טלפונית עם בן דודי פרופ' שבס במכון ויצמן עד לא מזמן סגן הנשיא שם. שאלתי אותו האם להתחסן הוא לא נתן לי לסיים את השאלה וישר ענה: 'את הולכת להתחסן'. אחר כך הסביר לי ארוכות על הנזקים העתידיים הצפויים לחולי קורונה שהחלימו וסיים: 'גם אם החיסון לא יחסן במאה אחוז אלא פחות, לפחות הוא מביא הבטחה ללא נזקים עתידיים'. שוכנעתי כי אני מאמינה בו וביכולותיו במאה אחוז ולבטח הוא אינו אינטרסנט. בהצלחה לכולנו"

בוחרת להרכיב משקפים ורודים ולאמץ את הסיבות למה כן להתחסן

 

אריאלה קנוניץ

אריאלה קנוניץ: "כמו בכל דבר בחיים  אפשר לצבוע בשחור את הסיבות למה לא להתחסן. אני בוחרת להרכיב משקפים ורודים ולאמץ את הסיבות למה כן להתחסן, על מנת לחזור לחיים שהכרנו וידענו קודם".

שירלי אליאס

שירלי אליאס: "גם אני אתחסן. גם אני רוצה לחזור לחיים נורמליים ולנשק את ההורים שלי, להפסיק לפחד מזה שבעלי כל יום חוזר מהעבודה והגדולה מבית הספר"

שי רביד

שי רביד: "אני חושב שראוי לכבד כל בחירה לכאן לכאן אם הם נובעים מהרצון החופשי כמובן"

אודליה אופק

אודליה אופק: "אני חושבת שזאת ברכה שאנשים מתחסנים. גם אחרי שמתחסנים, יש עדיין אוכלוסיות שלא יוכלו להתחסן ולכן עדיין חשוב לשמור גם אחרי קבלת החיסון".

אורנה גזית

אורנה גזית: "כולכם אנשים חכמים ונבונים. פשוט תכנסו לאתר של ה-MDF ולקרוא את ההזהרות שלהם לחיסון ורק אז תעשו בחירה מושכלת"

ג'ניה אלבוים
ג'ניה אלבוים

ג'ניה אלבוים: אני חושב שאחרי כל התקופה הזאת – וכל הניסיונות לסגרים וכדומה. הבנו רק דבר אחד – שרק חיסון יחזיר את החיים לשגרה כמו שהם היו לפני. אני אתחסן. קדימה להתחסן רבותיי!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות