fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראיתם מבנה מסוכן למגורים בנתניה – דווחו לעירייה

על בעלי דירות שקיבלו הודעה על מבנה מסוכן למלא אחר ההוראות המפורטות בהודעה ובמידה ולא יעשו כן, באפשרות העירייה לבצע את העבודות הנחוצות להסרת המסוכנות ולגבות מבעלי הדירות את עלות הביצוע
ארז טל צילום רן אליהו

עיריית נתניה מבקשת מהציבור לדווח אודות מבנים מסוכנים בעיר. מנהל ההנדסה בעיריית נתניה החל השבוע ברענון ההנחיות לציבור, הנוגעות למבנים מסוכנים ולדרכי הפעולה בנושא.

בדפי מידע שהועלו באתר האינטרנט העירוני ויפורסמו בכלי התקשורת השונים – מוגדר מהו מבנה מסוכן. כמו כן פורסם וכיצד פועלת העירייה בנושא, בהתאם לסמכויותיה.

בסמכות העירייה לבצע העבודות במבנה מסוכן ולחייב את בעלי הדירות

על פי חוק העזר העירוני, מבנה שמהנדס מטעם העירייה בדק ומצא כי הבניין מהווה סכנה למחזיקים בו או לציבור הוא מסוכן. בתוך כך ולאור הסכנה, נוקטת העירייה במספר צעדים. בהם: הריסת מבנים מסוכנים, קידום התחדשו עירונית בבניינים שנבנו עד לסוף שנות ה – 70.  וכן קידום וסיוע שיפוצי חזיתות.

על פי החוק, על בעלי דירות שקיבלו הודעה על מסוכנות המבנה למלא אחר ההוראות המפורטות בהודעה. במידה ולא יעשו כן, באפשרות העירייה לבצע את העבודות הנחוצות להסרת המסוכנות. ולגבות מבעלי הדירות את עלות הביצוע.

לדיווח אודות מבנים מסוכנים ניתן לפנות למוקד של עיריית נתניה 106. בהודעה קולית, בהודעת ווטסאפ, ובאמצעות אפליקציית מוקד נתניה.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות