fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פפי לוי חזרה מגרמניה בהריון. בגרמניה עשו עליה סרט

אישה יפהפיה ואקזוטית בשמלה ארוכה ובהריון. הסרטון צולם עבור הטלוויזיה הגרמנית. והוא מספר על ההריון של פפי לוי ועל כריס שמתגעגע בגרמניה
עשו עליה סרט. צילום לטלוויזיה הגרמנית בחוף ינאי. באדיבות פפי לוי

בחוף ינאי רצו לדעת מדוע מצלמים את פפי לוי,  אישה יפהפיה ואקזוטית בשמלה ארוכה ובהריון. הסרטון צולם עבור הטלוויזיה הגרמנית. והוא מספר על ההריון של פפי לוי וכריס מרקל מגרמניה. מספר איך כריס במרחק 4000 קילומטר משתתף בכל השלבים בהריון הזה.

"הסרט הזה כבר שודר בערוץ טלוויזיה גרמני. המיוחד בספור שלנו הוא שאני חזרתי ביחד עם בני לארץ אחרי שהיינו אצל כריס בגרמניה במשך ארבעה חודשים . כריס איש היי טק איננו יכול להכנס לארץ בגלל מגבלות הקורונה".

מספרת פפי לחדשות נתניה בדיגיטל. 

כריס מרקל במרחק 4000 מטר מהתינוק שלו. צילום מסך

פפי לוי: כריס רואה את התינוק שלו בוידאו

הסרטון מספר איך כריס בגרמניה משתתף בכל שלבי ההריון והתפתחות העובר באמצעות שיחות וידאו. "הוא רואה את העובר באולטרסאונד, שומע את דפיקות הלב שלו וכל בדיקה רפואית אחרת. בסרט מסופר איך אנחנו כבני זוג אוהבים לא יכולים להפגש בתקופה שהיא כל כך חשובה בחיים של שנינו – ביצירת המשפחה שלנו".

פפי חזרה לארץ מאחר ובנה בר כבר התגעגע לאבא שלו.

בחדשות נתניה מלווים את ספור האהבה של פפי וכריס מזה שלוש שנים וגם עכשו כשהחליטו להקים משפחה.

"כשהחלטנו  נכנסתי מהר מאד להריון. אך מהר מאד היתה לי הפלה טבעית. לא התעסקתי עם האכזבה מתוך ההבנה שאם הריון נופל סימן שזה צריך להיות כך. אני מבינה שהגוף שלנו מספיק חכם להחליט איזה הריון צריך להשאר. לא הספקתי למצמץ ונכנסתי להריון שוב".

עשו עליה סרט. צילום לטלוויזיה הגרמנית בחוף ינאי. באדיבות פפי לוי

ילדי פנימיית נווה הדר ישמחו בפורים

בגרמניה אין מספיק חיסונים ומבצע החיסונים מתקדם שם באיטיות. הוא עובד בהיי טק מן הבית ויכול היה לבוא איתנו לארץ אלא שישראל לא מכניסה לארץ תיירים.

את התחסנת?

"לא. בגלל ההריון מערכת החיסון שלי רגישה במיוחד וחלשה ולכן טרם התחסנתי. זו גם הסיבה שהשנה לא אוכל להגיע לפנימיית הדר בחבצלת השרון לשמח את הילדים בפורים.

פפי לוי אמנית ציורי פנים וגוף לא תשתתף השנה במסיבת פורים בפנימיית נווה הדר כפי שהיא עושה שמונה שנים.  "הילדים מתנפלים עלי בחיבוקים ונשיקות וזה מרגש אך, היות ולא התחסנתי אני לא יכולה להסתכן". פפי גייסה 12 מתנדבים שיבואו בפורים לפנימיית נווה הדר בחבצלת השרון: "עם כל הציוד שאני אתן להם יהיו שם עמדות של קעקועים, נצנצים, לקים, צמות בשיער ועוד. בעקבות פוסט בפייסבוק שהיא כתבה כדי לגייס מתנדבים אישה מנתניה תרמה 100 משלוחי מנות לכל הילדים בפנימייה".

פפי בר וכריס בשלג בגרמניה. צילום פפי לוי

פפי לוי, 38 גרושה ואמא לבר, 9 מלמדת בסדנאות איפור ביוטי, ציורי פנים וגוף, מלמדת עיצוב בגדים מחדש כלומר מחזור בגדים, תכשיטנות ועיצוב תסרוקות. היא פתחה קורס לקונדיטוריה במרכז הקהילתי נאות שקד.

מה שהקורנה עשתה – חצי שנה של געגועים

אחרי מעל חצי שנה שפפי ובן זוגה כריס לא התראו בגלל הקורונה ולאחר שגרמניה הוציאה חוק שמתיר לבני זוג לא נשואים להפגש קיבלו פפי ובנה בר אישור מיוחד ממשטרת הגבולות בגרמניה. מאז ספטמבר הם היו אצל כריס במקום קסום ביער השחור ליד באדן באדן.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות