fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פניקה ברמת פולג. 40 חולים מאומתים ובני משפחה שמפרים בידוד. 139 חולים נוספו בשבוע אחד בנתניה

דאגתם של תושבי השכונה מבני המשפחות של החולים האלה שאמורים להכנס לבידוד וחלק מהם נראו בחוף הים ובשכונה
רמת פולג הישנה צילום רחל שפירא דותן

קורונה ברמת פולג ותושבי השכונה חוששים שיבוא היום והשכונה תסגר.  משרד הבריאות פרסם בסוף השבוע נתונים מדאיגים על עלייה בכמות הנדבקים בקורונה בכל רחבי הארץ. גם בנתניה העליה היא משמעותית ובשכונת רמת פולג אנשים מודאגים מכך שבני משפחות של חולים מאומתים לא מקפידים על בידוד.

על פי נתוני משרד הבריאות בשבוע האחרון נוספו בנתניה 139 חולים וזו כמות מדאיגה. בנתניה יש כרגע 548 חולים מאומתים מהם 298 הם חולים פעילים. חולים מאומתים כוללים את האנשים שנמצא שיש להם את הנגיף אך אין להם תסמינים של המחלה  אך הם מדביקים בדיוק כמו חולים פעילים. בשכונת רמת פולג יש כארבעים חולי קורונה מאומתים תוצאה של מסיבות סיום שנת הלימודים.

בין הנדבקים הרבים שלאחרונה גילו בבדיקות שהם חולים מאומתים הם תלמידי בתי הספר התיכון שחגגו מסיבות סיום וגם הוריהם שנכחו במסיבות נדרשו להכנס לבידוד.

קורונה ברמת פולג

בשכונת רמת פולג עיר ימים נספרו בערך 40 חולים מאומתים. דאגתם של תושבי השכונה מבני המשפחות של החולים האלה שאמורים להכנס לבידוד וחלק מהם נראו בחוף הים ובשכונה.

טלי מולנר כתבה בשבת בפייסבוק על מפירי בידוד קורונה ברמת פולג:  "באיזה זכות אתם מרשים לעצמכם לשבת היום בבמבו וילג' כשאתם יודעים שאחד מבני משפחתם הגרעינית אובחן כחולה קורונה מאומת לפני יום יומיים  כשאתם חייבים להיות בבידוד?! באיזה זכות אתם יוצאים ויושבים בבית קפה כאילו כלום לא קרה? ועוד בצמידות לאנשים ובלי מסיכה?
מספר החולים בשכונה הגיע לכמה עשרות. איפה האחריות האישית?
אני קוראת לכל המשפחות מפולג ,ויש הרבה כאלה,שילדיהם או מי ממשפחתם שאובחן כחולה קורונה מאומת, לקיים את הוראות משרד הבריאות ולהכניס עצמכם לבידוד עד שיגידו לכם אחרת. מסתובבים בינינו הרבה מפרי בידוד! המצב בשכונה הזאת מבחינת קורונה הוא גרוע! אם לא נהייה אחראים זה ילך ויתפשט עוד ועוד ולא נצא מזה אלא להיפך ,נכנס כולנו לסגר!
והידד לגולש החולה המאומת שגלש היום להנאתו והוצא מהמים עיי המשטרה".

גם אמנון סעדון פעיל בשכונת רמת פולג כתב על התפשטות קורונה ברמת פולג:  "בקצב המסחרר הזה של חולי קורונה מאומתים בשכונה כל השכונה שלנו תכנס להסגר. השכונה 'נגועה' בתושבים שלא נשמעים להוראות.
לא יודע אם זה יותר חוצפה או יותר טיפשות.  בגלל תושבים חוכמולוגים שחושבים שהם מבינים ומתנהגים בזילות ולא קשובים להוראות הבידוד, ללא מסכות והתקהלויות רק יחמירו את ההגבלות על השכונה.
‏צריך להבין ולהסביר לחולים, ליושבים בבידוד ולתושבי פולג עיר ימים יש לנו פה אחריות לבריאות הציבור. קשה להפנים שיש פה מגפה ורק ביחד ננצח אותה.
חובה על כולנו לקחת את האחריות על עצמנו. האחריות לא להדביק אחרים היא באחריותנו בלבד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות