fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פגיעת טיל בסמוך לפנימיית הדסים – אבן יהודה

אבי הררי: "למזלנו הרב יש נזק לרכוש בלבד. ילדי הפנימייה והצוותים התפנו למרחב מוגן בהתאם להנחיות פיקוד העורף וכך נמנע אסון ופגיעה בגוף"
ראש המועצה אבי הררי במקום הפגיעה | צילום: מועצת אבן יהודה

ביום שלישי שעבר אותרה פגיעת טיל בסמוך לפנימיית הדסים.
ראש המועצה אבי הררי הגיע למקום ביחד עם צוותי החירום ומנהל הפנימייה על מנת לאמוד את הנזק.

"למזלנו הרב יש נזק לרכוש בלבד. ילדי הפנימייה והצוותים התפנו למרחב מוגן בהתאם להנחיות פיקוד העורף וכך נמנע אסון ופגיעה בגוף". לדבריו עם תחילת מבצע "שומר החומות" עברה המועצה לעבודה במצב חירום. "הופעלה תוכנית ההתמודדות אותה הכנו מבעוד מועד. מטרתה לשמור על רצף תפקודי תוך כדי מתן מענה לתושבים בעת חירום".

פגיעה במבנה בהדסים | צילום: מועצת אבן יהודה

עוד לפני הפגיעה בפנימיית הדסים המועצה במצב חירום

במסגרת פעילות המועצה מתכנסת וועדת מל"ח בראשות ראש המועצה.   עם נציגי גופי החירום וראשי צוותי המכלולים על מנת לנתח את המצב ולהיערך לימים הבאים.
בנוסף הפעילה המועצה קו חירום לסיוע נפשי ודף מידע באתר המועצה. זה מתעדכן מדי יום בהנחיות המתקבלות במסגרת ישיבות וועדת מל"ח.
על אירועי אלימות בישובים המעורבים אמר אבי הררי: "הם קשים למראה. הם כואבים וצר לי מאוד שהגענו למצב שפוגע בדו קיום. שוחחתי עם חבריי ראשי רשויות במגזר הערבי. הסכמנו כי עלינו לפעול ביחד ובשיתוף פעולה על מנת להפסיק את האלימות והתפרצויות הזעם משני הצדדים. אני מגנה בכל תוקף כל מעשה אלימות, משני הצדדים. אני קורא לכולנו לגלות אחריות ואיפוק ולא להיגרר לאמירות ולמעשים אשר ישאירו אותנו מצולקים ופגועים לעוד שנים רבות".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות