fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחום ניסים סגר את "שירת הים" רוצה להמשיך לעבוד וליצור וזקוק לכם עכשו: "אני מאמין באהבה ובכוח של קהילה"

אחרי 50 שנה בענף המזון והארוח פרחיה ונחום ניסים סוגרים את שירת הים - אולם ארועים בנתניה. הם רוצים לצאת לדרך חדשה וזקוקים לכם.
נחום ופרחיה. רוצים להתחיל בדרך חדשה. צילום באדיבות פרחיה ניסים

אחרי 50 שנה בענף המזון והארוח פרחיה ונחום ניסים סוגרים את שירת הים – אולם ארועים בנתניה. הם רוצים לצאת לדרך חדשה וצורך כך זקוקים לכם.

נחום ניסים, הבעלים של אולם השמחות "שירת הים",  בחוף הירוק נאלץ לסגור לפני עשרה חודשים את המקום מחמת אילוצי הקורונה. בימים אלה נערך מבצע מימון המונים בהד סטארט. זאת כדי לסייע לניסים ורעייתו פרחיה לצלוח את התקופה הקשה ולצאת לדרך חדשה. המטרה שלהם היא לגייס 120 אלף שקלים עד לתאריך 31.1.21  באמצעות תשורות שהן ציוד ואביזרים של האולם, פסלים שפרחיה מפסלת והשתתפות בסדנאות שלה.

בנתניה מכירים את נחום כמי שגדל בענף המזון והאירועים. נחום הוא בנם  של מקימי מסעדת "צלי אש" המוכרת לוותיקי העיר. מסעדה שהיתה מוקד עליה לרגל לסטייק טוב על האש. עד היום יש אנשים שמתגעגעים לספונג'ה ולמרק השעועית שהגישו שם. נחום המשיך להפעיל את המסעדה ובמהלך השנים עבר לעסקי אירוח אחרים כמו: המיני גולף, מועדון שפינוזה, תמוז בחוף פולג . הרבה צעירים חייבים לנחום את הצלחתם ביזמות של אירועים ואוכל בנתניה.

פינת ישיבה וזולות צילום רודי

"שירת הים" בחוף הירוק היה מקום אינטימי וחביב על תושבי העיר ומקור פרנסתם היחיד של בני הזוג.

אחרי 50 שנה ולאחרונה ניהול "שירת הים" הם רוצים לצאת לדרך חדשה ולהמשיך לעבוד

משפרצה עלינו הקורונה ואולמות האירועים נסגרו אבדו השניים את מקור פרנסתם. נחום מתכוון לצאת לדרך חדשה שמתאימה לרוח התקופה וקורא למכריו. "הרבה שמחות קטנות התנהלו בשירת הים כאילו אנחנו מארחים בביתנו. עזרו לנו להמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים ואוהבים לעשות. הקורנה הכריעה גם אותנו. אני רוצה לסגור את שירת הים, לצאת לדרך חדשה ולפתוח מקום שמתאים לרוח התקופה, בגובה העיניים. אנחנו 50 שנים בעסקי המזון וממשלה אחת חסרת דרך שברה אותנו."

נחום ניסים העסיק אלפי עובדים מאות, אלפי לקוחות. מעולם לא ביקש דבר מאיש ושילם חובותיו לרשויות המדינה. עכשו כשבני הזוג נושקים לגיל 70, והעבודה משמעותית בחיים שלהם, הם לא רואים את עצמם ממשיכים בלי להמשיך ליצור ולעבוד. "אני מאמין באהבה ובכוח של קהילה ובאפשרות לחזור לעשות את מה שאני יודע לעשות, אירוח באהבה ואוכל".

תשורה. פסל של פרחיה

עכשו מציעים ניסים ופרחיה את תכולת האולם כתשורות לתמיכה: כיסאות, שולחנות, צלחות כוסות, עציצים, ספסלים עם כריות – זולות לישיבה,  קערות הגשה, שולחן עץ ענק ל- 14-12 סועדים ועוד. פרחיה מציעה עבודות פיסול וקרמיקה שלה וקורסים לפיסול שהיא מעבירה.

הכנסו להד סטארט (יש שם פריטים יפים) לתמוך בפרחיה ונחום  –  לחץ כאן

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות