fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקהלת ניצן מנתניה בסדרת טלויזיה שתשודר בכאן 11

הרכב מתוך מקהלת ניצן היצוגית וחלק מבוגרות המקהלה ששרות בהרכב הקאמרי "ניצן", מהקונסרבטוריון העירוני בנתניה השתתפו  בצילומים לסדרת טלויזיה "הד קולך", אשר תשודר ב-"כאן 11".
מקהלת ניצן והמנהלת ויטה גורביץ צילום איליה גוטין

מקהלת ניצן הצטלמה לסדרת טלויזיה – למרות הקורונה. "המשפט "The show must go on" קלישאתי למדי, אבל בשבוע שעבר הוא לגמרי הצדיק את עצמו" אומרת ויטה גורביץ לחדשות נתניה.

הרכב מתוך מקהלת ניצן הייצוגית וחלק מבוגרות המקהלה ששרות בהרכב הקאמרי "ניצן", מהקונסרבטוריון העירוני בנתניה השתתפו  בצילומים לסדרת טלויזיה "הד קולך", אשר תשודר ב-"כאן 11".

אז מי אמר שאומנים הם לא "חיוניים" למשק? אישורי התניידות התקבלו, כי טלויזיה זה מקום חיוני, שממשיך לפעול ולצלם וזה קרה ובגדול.

מנצחת ומנהלת האומנותית של מקהלת ניצן ויטה גורביץ', בעלת תואר שני בניצוח מספרת שבעיניה שום דבר הוא לא בלתי אפשרי, כשמספיק רוצים ומאמינים!

"כשהקמתי את מקהלת "ניצן" לפני 18 שנה היו לי הרבה חלומות, אבל ההתחלה לא היתה קלה. היו אז רק  12 ילדים. עם השנים המקהלה התעצמה, גדלה ויפתה, כמו ילדה שמתבגרת ומניצן קטן אנחנו כבר מזמן הפכנו להיות פרח."

מקהלת ניצן היום

כיום שרים בשלוש מקהלות "ניצן" קרוב ל-80 ילדים ובני נוער. כולם תלמידי הקונסרבטוריון העירוני בנתניה, שבהיכל התרבות. החל מגיל 13, 14 הם לומדים פיתוח קול יחידני, ניגשים לרסיטל בגרות בזמרה.  וכמובן, שרים בהרכביה השונים של מקהלת ניצן.

"כשפנו אלי מההפקה וביקשו שהמקהלה תשתתף בצילומים לסדרת טלויזיה עצרתי לרגע ואמרתי לעצמי: איך נעשה את זה במצב הנוכחי, שבו המקהלה עובדת כבר חודשים ארוכים באפליקציה? מבלי יכולת ליצור אקורדים יחדיו, מבלי לשמוע קולות אחרים ברקע?

אבל הקורונה מלמדת גם אותי ששום דבר הוא לא בלתי אפשרי, כשמספיק רוצים משהו ומאמינים בו עד הסוף! תוך יומיים הכנתי עיבוד לשיר ישראלי, שאסור לגלות את שמו לבינתיים

בנות מקהלת ניצן למדו תוך ארבעה ימים את הכל בעל פה. כמובן באפליקציה, שזו הדרך ה-"מושלמת" להכין מקהלה לצילומים  לטלויזיה.  למזלי יש לי בנות מוכשרות, שאני באמת יכולה לסמוך עליהן בעיניים עצומות. היינו מוכנים להצטלם, וכנגד כל הסיכויים זה קרה".

למרות הסגר השלישי ולמרות המון בעיות לוגיסטיות, סולניות שנכנסו לבידודים ועוד, הצילומים התקיימו ורואים לגמרי את האושר על פניהם גם אם הוא מאחורי המסיכות

"הפסנתרנית של המקהלה מרינה קליוזנר עובדת איתי מאז החזרה הראשונה של המקהלה. כלומר כבר 18 שנה. אנחנו מבינות אחת את השניה בצורה מעולה. מבחינה מוסיקלית היא נותנת לנו מענה ותמיכה מושלמת למקהלות. גם כאשר החזרות לקראת הפרויקט הנוכחי התקיימו בטלפון.

חדשות נתניה: בטלפון?

"כן, כן- בטלפון, היא ניגנה לי את הליווי וכך עבדנו על הדקויות ועל הדברים. כמובן, שזו לא דרך הכי טובה לעבודה, אבל כשיש תקשורת טובה- הכל אפשרי!"

מקהלה מנתניה על סט הצילומים. זה כבוד.

"כששמענו צלילים וקולות שמשתלבים יחדיו ושזורים בהרמוניה מושלמת אחד עם השני – הרגשנו אושר בהתגלמותו. החזרה הראשונה למעשה התקיימה על סט הצילומים, כשעה לפני שנאמרה המילה: 'אקשן'.

אני אישית התרגשתי מאוד, שבשנה ה-18 לקיומה של מקהלת ניצן הצלחנו במאמץ משותף לסמן עוד הצלחה גדולה עבור המקהלה – צילומים לסדרת טלויזיה!"

לכתבות נוספות בחדשות נתניה לחץ כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות