fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל הנדסה: פעילות מצומצמת עם שירות מקוון וישיבות הוועדה לתכנון שמתקיימות

מנהל ההנדסה שעבר לעבוד בפעילות מצומצמת ממשיך לתת שירות לקבלנים ויזמים במידע להיתרי בניה. יחד עם זאת לא מתאפשרת קליטת תיקים חדשים.

מנהל ההנדסה בעירית נתניה שעבר לעבוד בפעילות מצומצמת ממשיך לתת שירות לקבלנים ויזמים במידע מקוון להיתרי בניה. יחד עם זאת ישיבותיה של הועדה לתכנון מתקיימות בתנאים הנדרשים של משרד הבריאות.

ביום שני השבוע התכנסה הועדה לתכנון ובניה וקבלה החלטה להוריד מסדר היום את תכנית הבנייה בצפון העיר (1010 א') שהיתה אמורה לדון בהתנגדויות הציבור. לדברי מהנדס העיר ארז טל ביטול הדיון בהתנגדויות הוחלט לאחר שמתנגדי התכנית שחששו לבריאותם ביקשו לא לדון בה מחשש לבריאותם. מתוך התחשבות במתנגדים לתכנית ומתוך הכרה בנסיבות המיוחדות בוטל הדיון ונדחה.

בישיבתה האחרונה של הועדה לתכנון ובניה שהתקיימה בהתאם למגבלות שקבע משרד הבריאות נדונו 12 נושאים, לרבות בקשות להיתרי בנייה, בקשות לשימושים חורגים, תכניות מפורטות נקודתיות וכן תכניות מפורטות כלל עירוניות.

"המגמה היא להמשיך ולתפעל את המערכת ההנדסית בסיוע כוח האדם שהותר לצורך כך וכן בכפוף להנחיות משרד הבריאות" אומר מהנדס העיריה.

במסמך שהפיץ מנהל ההנדסה בקרב עובדים ומקבלי שירות נכתב כי בהמשך להנחיות משרד הפנים, עבר מנהל ההנדסה לפעילות מצומצמת, אולם תוך שמירה על המשך הרצף התפקודי של אגפי ההנדסה השונים ושל הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

עד להודעה חדשה אין קבלת קהל

עד הודעה חדשה, אין קבלת קהל פרונטלי. ישיבות שהוזמנו מראש יתקיימו כסדרן בכלל האגפים, בתנאים מגבילים (עד 2 משתתפים חיצוניים). בקשה לדחיית ישיבה תענה בחיוב. חשוב לציין שכל אגפי מינהל ההנדסה זמינים באופן מקוון, במיילים וטלפונים.

"בתוך כך, לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית במנהל ההנדסה, מסמכים יושארו בעמדת השמירה ולא תתאפשר קליטת של תיקים חדשים. עם זאת, טיפול בבקשות למידע ולהיתר בנייה קיימים במערכת, תמשיך להתבצע דרך המערכת המקוונת.

כמו כן, בתחום הפיקוח – תמשיך להתבצע עבודה שוטפת עבור תחילת , מהלך וגמר עבודות הבנייה, פיקוח על אתרי הבנייה, תכניות שינויים בסמכות מהנדס העיר וטיפול במבנים מסוכנים.

כמו כן מופקים היתרי בנייה ונעשה רישום של בתים משותפים, הכל באמצעים מקוונים, מייל וטלפון.

גם הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית מתבצעת באופן שוטף במיילים, טלפונים ואפליקציות זום. כך גם בתחום התב"ע (תוכניות בניין עיר), תכנון ועיצוב עיר, תשתיות ומבני ציבור וכמובן יתקיימו כמתוכנן ובהתאם להגבלות התכנסויות של הוועדות השונות, כאשר ההתנגדות להיתרי בנייה יוקראו במהלך הדיון ואילו מתנגדים ומשיבים לתכניות יוזמנו לדיון בהרכב מצומצם של עד 2 נציגים לכל צד.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות