fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת האגף הגריאטרי בלניאדו, ד"ר ורד חרמוש, נבחרה ליו"ר האיגוד הגריאטרי בישראל

גאווה לבית החולים לניאדו בנתניה, על הבחירה של ד"ר חרמוש. שנתוני מחקר קליני שלה, פורסמו לאחרונה בכנס בינלאומי
ד"ר חרמוש | צילום: דוברות בית החולים לניאדו
ד"ר חרמוש | צילום: דוברות בית החולים לניאדו

ד"ר ורד חרמוש, מנהלת האגף הגריאטרי בבי"ח לניאדו, נבחרה לתפקיד יו"ר האיגוד הגריאטרי בישראל.

ד"ר חרמוש, כך נמסר, מנהלת את האגף הגריאטרי בלניאדו בשנים האחרונות. כאשר האגף הגריאטרי בבית החולים, מונה שלוש מחלקות. וכולל מחלקת סיעוד מורכב ומחלקת שיקום. ובקרוב, עתידה להיפתח במסגרת האגף גם מחלקה פנימית – גריאטרית.

 

תעודת כבוד

ד"ר חרמוש, פעילה בתחום הוראת הסטודנטים. וכמו כן, פעילה גם בתחום המחקר בבית החולים. בכפוף לועדת הלסינקי .

במסגרת פעילותה העניפה, חקרה הרופאה לאחרונה גם את השפעת נטילת קנאביס על הפרעות ההתנהגות, בחולי הדמנציה. והנתונים הראשוניים של המחקר, הוצגו לפני כשנה וחצי בכנס בינלאומי.

מינויה של ד"ר חרמוש מבית חולים לניאדו לתפקיד, מהווה הבעת אמון באיכות העבודה הקלינית שאותה היא מבצעת. וכן ביכולת הנהגתה את הרופאים הגריאטריים במדינת ישראל.

יש לציין כי תחום הגריאטריה, שבו עוסקת ד"ר חרמוש, צפוי להתפתח בשנים הקרובות. בעקבות הזדקנות האוכלוסייה.

המנהל הרפואי בבית החולים לניאדו,  פרופ' צבי שמעוני,  בירך את ד"ר חרמוש ואמר : "המינוי שלך, מהווה תעודת כבוד. עבור צוות לניאדו כולו. איכות העבודה הקלינית, הכוללת מחקרים רבים- מקבלת הכרה והערכה. הצלחתך בתפקיד החשוב, הינה הצלחתנו".

מנכ"ל בית החולים לניאדו, נדב חן, בירך גם הוא את ד"ר חרמוש. ואמר: "עבורינו, זו לא הפתעה. אנחנו יודעים כבר זמן רב, כי ניחנת בכישורי מנהיגות. וכן ביכולות קליניות יוצאות דופן. אני בטוח, כי תצליחי להוביל את מקצוע הרפואה הגריאטרית בישראל לעבר העתיד. שבו תוחלת החיים תמשיך ותעלה".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות