fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת אגף החינוך טובה דולב הודיעה שהיא עוזבת בסוף החודש

טרם יצא מכרז אבל מי שמאד רוצה בתפקיד הוא הרב יוסף שנה מנהל אולפנית בר אילן המקורב לח"כ ניר אורבך מימינה
עשר שנים מנהלת. טובה דולב | צילום: רן אליהו

מנהלת אגף החינוך טובה דולב הודיעה בשבוע שעבר כי היא לא תמשיך בתפקידה בשנה הבאה. לחבריה בעיריית נתניה היא כתבה: "אחרי 10+ שנים של עשייה, השקעה, מסירות, חדווה, מקצועיות ואהבה לאנשים, לתלמידים ולצוותים בחינוך – בשלה העת להיפרד. כמו שחשוב להשקיע ולקדם, חשוב לדעת מתי לעזוב. מסרתי למרים היקרה שלנו מכתב המודיע על סיום תפקידי ב-1/9, עם העתקים למנכ"ל ולעקיבא. תודה לכולכם על הדרך הנהדרת שעברנו יחד, על האמון והחברות". עשר שנים עיצבה דולב את מנהל החינוך, עשתה רפורמות, תהליכים חדשים. שותפה להקמת בתי ספר חדשים והרבה רעיונות לשיפור מערכת החינוך בנתניה.

לשאלה אם ידוע לה מי יהיה מחליפה אמרה טובה דולב: "עדיין לא התקיים מכרז ולא ידוע לי משהו אחר".

מי יחליף את טובה דולב?

ממקור מוסמך במועצת העיר נמסר לחדשות נתניה כי מי שחפץ בתפקיד ראש מנהל אגף החינוך בעיריה הוא הרב יוסף שנה מפתח תקווה המנהל באחד עשרה השנים האחרונות את אולפנית בר אילן. הרב יוסף שנה, בן 53, גר בפתח תקווה. נשוי, אב לחמישה וסב לשישה.  בראיון לעיתון בשבע לפני שנה אמר: "משרד החינוך המליץ עליי לעיריית נתניה, והיא הציעה לי את התפקיד. הגעתי בלי שום ניסיון ניהולי אבל עם הרבה סייעתא דשמיא. בכלל לא חשבתי באותה תקופה על תפקיד נוסף. עזבתי את העבודה ביהוד ואת המשרה שהייתה לי במשרד החינוך במטרה לעשות דוקטורט. אבל ההצעה גרמה לי לשנות כיוון ולקבל את התפקיד".

הרב של ניר אורבך מימינה

לפני 19 שנים מונה שנה לשמש כרב קהילת צעירי הציונות הדתית בפתח תקווה. קהילה בה חבר גם ח"כ  ניר אורבך מסיעת ימינה. כמי שמקורב אל אורבך במשך 20 שנה לרב שנה יש שפעה רבה גם היום בעת הרכבת ממשלת בנט – לפיד.

בתגובה אמר הרב יוסף שנה כי אכן הוא הרב של אורבך ובקשר אית 20 שנה. "אני מאחל לו הצלחה".

לעניין תפקיד ראש מנהל החינוך אמר שנה: "לא יודע מי אמר לך את הדברם אבל אני אוהב את מה שאני עודה ומצליח. האולפנית גדלה וההישגים גם. מ-84 אחוז זכאות לבגרות הגיעה האולפנית לכמעט 100 אחוז זכאות לבגרות. אני מוערך וטוב לי בחלקת האלוהים הקטנה שלי. כל זמן שנותנים בי אמון אמשיך".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות