fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי שהיה חבר מועצת העיר רפי ימין מונה למנהל החופים של נתניה

רפי ימין נבחר למועצת העיר באוקטובר 2013, ברשימת "נתניה אחת". דמות דומיננטית ופעיל ציבור בולט. במסגרת תפקידיו כנבחר ציבור שימש כמחזיק תיק הצעירים, כמחזיק תיק מרכז העיר.
רפי ימין מנהל החופים | צילום: רן אליהו

עונת נרחצה 2021 נפתחת בנתניה עם מנהל חופים חדש. חבר מועצת העיר לשעבר רפי ימין נבחר במכרז ומונה כמנהל אגף החופים החדש של עירית נתניה. ימין יכנס לתפקידו החל מתאריך 10/6. מאז עזיבתו של ציון שדה לפני יותר משנתיים לא היה מנהל קבוע לאגף החופים.
רפי ימין תושב העיר נשוי ואב לשני ילדים הוא בוגר תואר ראשון ושני ממכללת נתניה. בוגר לימודי ניהול חופים של משרד הפנים. היה שותף להפקת ארועי הגלישה הבינלאומיים שהתקיימו בחוף סירונית.

זה היה רק עניין של זמן וגם צפוי. מחזיקת תיק החופים במועצת העיר טלי מולנר כתבה היום (חמישי) בפייסבוק: "רפי ימין הוא גולש ואיש ים בכל רמח אבריו. אין לי ספק שיצליח בענק בתפקידו החדש. אני שמחה על הצטרפותו אלינו, למשפחת מנהלת החופים של העיר. אין לי ספק שזכינו באיש הכי נכון והכי ראוי לתפקיד חשוב זה".

גולש מצויין. רפי ימין | צילום: גילי ליפשיץ

לאחר מעל לחמש שנים כחבר מועצת העיר  ופעילות בתחום הצעירים, הנוער, החופים, במרכז העיר ובמגוון תחומים נוספים פרש ימין בינואר 2019  ממועצת העיר. במקומו של ימין נכנסה למועצת העיר תרצה גרינפלד מסיעת נתניה אחת  מי שכיהנה בעבר  כמנהלת אגף החינוך. ימין כך נראה התאכזב שמרים לא קידמה אותו כסגן בשכר.

רפי ימין רצה להיות סגן בשכר

רפי ימין נבחר למועצת העיר באוקטובר 2013, ברשימת "נתניה אחת". דמות דומיננטית ופעיל ציבור בולט. במסגרת תפקידיו כנבחר ציבור שימש כמחזיק תיק הצעירים, כמחזיק תיק מרכז העיר.

"רפי ציפה לקבל את המינימום וזה סגן בשכר. רפי ציפה ובצדק לקבל 'הכרת הטוב' ולהיות סגן ראש עיר בשכר. אני חושב שמגיע לו.  לא רק שהוא לא קיבל סגן בשכר, אלא שלא נותר לו תפקיד ביצועי ראוי.
לכן רפי עשה את הדבר הנכון מבחינתו. אמר בזמנו עו"ד יוני ג'ורנו .
ימין ממלא היום תפקיד של סגן מהנדס בית החולים ואחראי על הבטחון במדיקל סנטר אמר לחדשות נתניה: "אני שמח מאד. התפקיד מאד מאתגר. אני איש ים והתפקיד מאד קרוב אלי".
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות