fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזעזע. נדרסה למוות על ידי משאית בשוק

מדובר בהולכת רגל בת 70 שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת משאית.
נדרסה למוות בשוק. צילום דוברות איחוד הצלה
בת 70 נדרסה בשוק של נתניה על ידי משאית. נסיונות ההחייאה לא צלחו ומותה נקבע במקום. דוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו הבוקר (יום שלישי) סיוע ראשוני וביצעו החייאה על אישה כבת 70 שנפגעה ממשאית ברחוב שוהם בנתניה. שי רומנו חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בהולכת רגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת משאית. ביצעתי בה פעולות החיאה בסיוע חובשים נוספים בנסיון להציל את חייה אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירת התאונה.
נדרסה בשוק צילום תיעוד מדא
הפראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ואוריאן לוקץ סיפרו: "הפצועה שכבה על הכביש בסמוך למשאית כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה אבל הפגיעה שלה הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה."
ממשטרת ישראל נמסר: לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים ברחוב שוהם בנתניה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי נהג משאית פגע בהולכת רגל. גורמי רפואה קבעו את מותה של הולכת הרגל. נהג המשאית במקום. שוטרים ובוחני תנועה בזירה ונסיבות התאונה נבדקות.

הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות