fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב ליצחק הרצוג – הנשיא הנבחר ולמשפחה שלו בנתניה ובקדימה

שרית רוזנברג: "תכירו גם אתם את מיכל. נעימת הליכות, צנועה, פעילה ועסוקה בעשייה חברתית. מיכל תהווה עזר כנגדו במלוא מובן המילה. תומכת ומפרגנת, ואין כמוה מתאימה ללוות אותו ולייצג בכבוד את המדינה. הם הזוג הנשיאותי הכי ראוי
הנשיא הנבחר הרצוג ובת הדודה | צילום: שרית רוזנברג
מזל טוב ליצחק הרצוג שנבחר לנשיא המדינה. שרית רוזנברג מאפרת מדופלמת ומוכרת היא בת דודה של אשת הנשיא הנבחר מיכל. ליום הבוחר היא לא אפרה את בוז'י אבל היו כמה הזדמנויות שכן.
שרית היא בתו של מי שהיה מנהל בית הספר טשרניחובסקי גדעון אריאלי.  אמא שלה, לאה היא אחותו של אביה של מיכל הרצוג. קרבה ראשונה וקרובה.

הם הזוג הנשיאותי הכי ראוי

בוקר יום הבחירות לנשיאות שרית כתבה בדף הפייסבוק שלה דווקא על מיכל הרצוג אשתו: "תכירו – זאת מיכל הרצוג, בת דודה שלי. אם בוז׳י יזכה אתם תכירו גם אתם את מיכל. נעימת הליכות, צנועה, פעילה ועסוקה בעשייה חברתית.
מיכל תהווה עזר כנגדו במלוא מובן המילה. תומכת ומפרגנת, ואין כמוה מתאימה ללוות אותו ולייצג בכבוד את המדינה. הם הזוג הנשיאותי הכי ראוי".
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות