fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לניאדו: הוסר האיום הכלכלי, תקציב בית החולים אושר

ההסכם שהושג בין ראשי בתי החולים הציבוריים העצמאים לבין משרד האוצר עומד על 630 מליון שקלים
בית חולים לניאדו | צילום: דוברות בית החולים
בית חולים לניאדו | צילום: דוברות בית החולים

אחרי מאבק ממושך, הודיעו אתמול בלילה בתי החולים הציבוריים העצמאים, עליהם נמנה גם בית החולים לניאדו בנתניה-על אישור התקציב שנלחמו עליו. לכל שנת 2021.

התקציב, שיאפשר לבתי החולים הציבוריים להמשיך את פעילותם, אושר אחרי מחאה ממושכת וסדרה של פגישות ודיונים. בהשתתפות שר האוצר ישראל כ״ץ וסגן שר האוצר יצחק כהן. יחד עם שבעת מנהלי בתי החולים הציבוריים וגורמי המקצוע במשרד האוצר.

ההסכם שהושג, כאמור, ייתן מענה מיידי לבתי החולים. ויאפשר להם לתפקד באופן מלא, במתן טיפול לחולים. וכן ודאות תקציבית, תוך הבטחת תשלומי שכר לעובדים ותשלומים לספקים. לכל שנת 2021.

משרד האוצר יקצה לבתי החולים 630 מליון ש״ח, עד חודש יוני 2021.

ככל שתקופת הקורונה תימשך מעבר ליוני 2021, ימשך סיוע הקורונה הייעודי לבתי החולים. על פי הסכם זה. בהיקף של 55 מליון ש״ח בכל חודש.

כמו כן, תוקם ועדה ציבורית שתבחן את צרכי בתי החולים. ואת הצורך לשדרג ולהחיל שוויון בין כלל בתי החולים בישראל.

שר האוצר ישראל כ״ץ: ״אני מברך על ההסכם שנחתם. שיאפשר לבתי החולים הציבוריים, לשוב ולהפנות את כל משאביהם ותשומת לבם לעבודת הקודש שלהם. ולטיפול בחולים שזקוקים להם יום יום, וביתר שאת בתקופת הקורונה. אוסיף ללוות מקרוב את יישום וביצוע ההסכם. עד אשר ימומשו כל ההתחייבויות כלפיהם. אני מודה לסגן שר האוצר איציק כהן, ולגורמי המקצוע באוצר. שעמלו על הסכם זה לילות כימים״.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות