fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למעלה מ-30 רבנים מנתניה בקריאה משותפת לציבור: "לכו להתחסן"

המכתב יצא לפועל ביוזמת עיריית נתניה ותוך שיתוף פעולה עם המועצה הדתית בעיר, להעלאת המודעות
רבני נתניה בקריאה משותפת | צילום: דוברות העירייה
רבני נתניה בקריאה משותפת | צילום: דוברות העירייה

בעיריית נתניה, מעלים הילוך בנושא העלאת המודעות הציבורית. לחשיבות הרבה, של החיסונים נגד קורונה. ובתוך כך, הוחלט בעירייה לרתום גם את הרבנים המקומיים, לטובת המהלך.הדבר נעשה, כפי שנודע לחדשות נתניה, ביוזמת עיריית נתניה. ובשיתוף מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות.  ובמסגרתו, כאמור, למעלה משלושים רבני העיר. כאמור, נתניה פונים לציבור במה שמכונה 'קריאת קודש'. בה הם מבקשים ממנו להתחסן מפני נגיף הקורונה.

 

יוזמה של משל"ט הקורונה

"לאחר בירור ושמיעת המומחים העוסקים ברפואה, אשר אין חשש בקבלת חיסון זה, הננו לגלות דעתנו דעת תורה", כך נכתב במסמך. "כי מצווה גדולה היא להתחסן כנגד הנגיף, בכל גיל וזמן ששייך להתחסן. והיא בגדר חובת השמירה של "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

על המכתב שעומד תחת הכותרת "ועשית ככל אשר יורוך", חתומים רבנים מכל הזרמים. חרדים ודתיים לאומיים, ספרדים לצד חסידים וליטאים. שלראשונה, בצעד יוצא דופן, התאחדו למען המטרה המשותפת.

מכתבם של הרבנים, יופץ בימים הקרובים במודעות רחוב. וכן בבתי הכנסת השונים ברחבי העיר. וגם בעיתונות הדתית-חרדית מקומית. והוא יצא לפועל ביוזמת ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. ובסיוע של חברת המועצה תרצה גרינפלד, מחזיקת תיק הבריאות. ביחד עם מנכ"ל העירייה יורם כהן, ראש מינהל הרווחה רותי גור ויוסף עמר ממשל"ט הקורונה העירוני. ובשיתוף המועצה הדתית נתניה.

מטה ההסברה החרדי: "מצוות ונשמרתם מאוד לנפשותיכם היא מצווה המוטלת על כולנו, ללא הבדלים בין הקהלים השונים. בכדי שנוכל להרגיש בני חורין, בצעד שיאפשר לחזור לשגרת החיים הרגילה, עם פתיחת בתי הכנסיות ומוסדות התורה השונים, הדרך היחידה היא לצאת ולהתחסן עוד היום".

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אנו רואים בצעד זה נדבך נוסף, חשוב ומהותי בהסברה העירונית כנגד נגיף הקורונה. בימים אלו לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה, אנו מייחלים לצאת מעבדות לחירות, מחולי לבריאות, מהגבלות לשגרה ומקושי לאור גדול. על מנת שנחזור לחיים".

מהמועצה הדתית בנתניה, נמסר לחדשות נתניה: "מדובר ביוזמה של משל"ט העירייה, המאגד את כל מערך הפעילות בעניין הקורונה. על פי חוק. אנחנו רק שמנו את הלוגו שלנו על המסמך".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות