fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכל איש יש שם. יום הזכרון לשואה ולגבורה בנתניה

נתניה תציין ביום חמישי, 8 באפריל, את יום הזכרון לשואה ולגבורה במתחמי הזיכרון: ברחוב הרצל סטריט מול ובהיכל התרבות העירוני.
אהבה בשואה. זה קרה.

יום השואה. נתניה תציין ביום חמישי, 8 באפריל, את יום הזכרון לשואה ולגבורה במתחמי הזיכרון: ברחוב הרצל סטריט מול ובהיכל התרבות העירוני.

הטקס "לכל איש יש שם" יתקיים בהרצל פינת דיזנגוף בין השעות 10.00-13.00. בטקס יקריאו את שמות הניספים. כמו כן  הרכב אקפלה מוזיקלי "ווקה נתניה" של "הבמה" ממחלקה לנוער נתניה ילוו את הטקס.

בגלריית תל-חי יציירו ציירי הגלריה את סיפורם של ניצולי השואה של מועדון "עמך". הקהל מוזמן להרצל-פינת תל-חי בין השעות 10.00-13.00.

בכיכר ציון, בין השעות 10.00-13.00 תתקיים הדלקת נרות זיכרון לזכר קורבנות השואה. בני נוער ידליקו את הנרות וישתתפו בהרכב המוסיקלי "ים תיכון" של "הבמה" במחלקה לנוער נתניה.

טקס יום השואה. צילום: רן אליהו

בהיכל התרבות העירוני בשעה 17.00 יוקרן הסרט  "אהבה זאת לא היתה" זוכה פסטיבל "דוקאביב". כמו כן יתקיים מפגש מרתק עם הבימאית מיה צרפתי על עשיית הסרט וסוגיות נוספות.

יש לשריין מקומות מראש ללא עלות ע"פ התו הירוק באתר היכל התרבות נתניה.

סרט יום השואה: אהבה זאת לא היתה

סיפור אהבה טרגי בין אסירה לסוהר. הלנה הצעירה, סוערת ומלאת חיים, נלקחת למחנה המוות אושוויץ. שם פורש עליה את חסותו פרנץ וונטש, קצין אס אס בכיר. שמתאהב בה ובקול הזמרה המהפנט שלה. מערכת היחסים האסורה והמסוכנת בניהם נמשכת עד לשחרור המחנה.
שלושים שנה לאחר מכן הלנה מקבלת מכתב מאשתו של וונטש, המתחננת בפניה לבוא להעיד לטובתו במשפט המתנהל נגדו בווינה. כעת היא עומדת בפני דילמה בלתי אפשרית: האם לסייע לקצין אס אס ברוטלי שנטל את חייהם של יהודים, אך הציל את שלה יחד עם כמה מהאנשים הקרובים לה ביותר.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות