fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא שוכחים את מיכל. גיוס כספים להקמת מרכז שיקום על שמה של מיכל בן רעי ז"ל . סרטון

את בקשתה האחרונה של מיכל בן רעי ז"ל והחזון שלה מבקשים חבריה  להגשים בהקמת מרכז שיקום על שמה בבית איזי שפירא.
מיכל בן רעי ז"ל צילום יעל אלזם

את בקשתה האחרונה של מיכל בן רעי ז"ל והחזון שלה מבקשים חבריה להגשים בהקמת מרכז שיקום על שמה בבית איזי שפירא. מדובר במרכז שיפעל לחיזוק רווחתם של פעוטות בסיכון באמצעות טיפול רגשי לילד ולמשפחתו. לצורך כך החלו חבריה בפרוייקט גיוס המונים. מיכל הלכה בטרם עת, אך חזונה יכול להתגשם דרך אלפי פעוטות והוריהם שזקוקים לטיפול משנה החיים הזה!

מיכל בן רעי נפטרה במאי 2017  בגיל 38 מסרטן ריאות יומיים לאחר שילדה את בתה רומי. היא היתה נשואה ליוני והשאירה שלושה ילדים.  תושבת רמת פולג לשעבר ואבן יהודה. היא היתה פסיכולוגית קלינית במקצועה ובעלת קליניקה. היא הקימה בנתניה את מעגל נשים פולג, לזכרה של חברתה האהובה הילה בכר, אשר נרצחה ע"י בעלה עם שני ילדיה הרכים. מתוך האבל והשבר הגדול, בחרה מיכל להקים מפעל של נתינה עצומה לקהילה והיתה עמוד התווך והרוח החיה של המעגל. היא נגעה בחיים של אנשים רבים באישיותה הכובשת, בחיוך הגדול והסוחף, באנרגיות הבלתי נגמרות ובעיקר בנתינה העצומה שהרעיפה על הקהילה פה בנתניה והסביבה. כל מי שפגש בה גילה במהרה שאי אפשר לסרב לה כשהיה לה רעיון לפרוייקט אותו רצתה להגשים. והיא היתה שופעת רעיונות כמעיין המתגבר.

טלי מולנר חברתה של מיכל ברמת פולג: "מיכל ייסדה והקימה את מעגל נשים נתניה והייתה גאה כל כך במעגל ובתרומתו העצומה לקהילה בנתניה ובסביבתה. היא השקיעה את כולה למען העשייה החברתית והעזרה לזולת. היא היתה אשת חייל, אשת משפחה למופת שכבשה כל אחד ואחת בחיוך שלה שלא ירד לה מהפנים. היא עסקה כל חייה בנתינה למען האחר ודאגה תמיד להרעיף חום ואהבה כלפי כל הסובבים אותה. החיוך שלה, הנועם שלה, המילה הטובה שידעה להגיד לכולנו, האכפתיות שלה, הדאגה התמידית שהכל יהיה בסדר אצל כולם ושלא יחסר דבר לאף אחד, הסובלנות, האהבה  הנעימות שלה תחסר לכולנו".

אחותה של מיכל בן רעי ורד אהרונוף מקדישה את חייה מעזרה בטיפול בילדים ועד המשך הפעילות החברתית של מיכל בן רעי: "בשנתיים האחרונות, ההנצחה עלתה רמה ויחד עם בית איזי שפירא נבנתה תוכנית שלמה למען הקמה של מרכז לטיפול רגשי ע"ש מיכל. בימים אלו החל קמפיין גיוס המונים למען הקמת המרכז שהיה חלומה של מיכל.

לתמיכה בפרוייקט לחץ כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות