fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כפר יונה: בני זוג נמצאו מתים בדירתם. החשד הוא לרצח והתאבדות

על פי החשד הגבר רצח את אשתו והתאבד וזאת כנראה לאחר שאשתו הודיעה שהיא מתכוונת לעזוב את הבית בכפר יונה. בני הזוג אינם מוכרים למשטרה.
כפר יונה (צילום: צלם רמי סיני)
כפר יונה (צילום: צלם רמי סיני)

בני זוג בני 69,79  נמצאו מתים בדירתם בשכונת יפה נוף בכפר יונה. ממשטרת ישראל נמסר כי "מממצאים ראשונים עולה החשד כי מדובר בגבר שרצח את אשתו והתאבד. נסיבות הארוע נחקרות".

על פי החשד הגבר רצח את אשתו והתאבד. וזאת כנראה לאחר שאשתו הודיעה שהיא מתכוונת לעזוב את הבית. בני הזוג אינם מוכרים למשטרה.

דובר מד"א, זכי הלר : בשעה 22:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על גבר ואשה שנמצאו מחוסרי הכרה, בבית בכפר יונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ואשה בשנות השבעים ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

פאראמדיק מד"א אורי לייזרוביץ, סיפר: "כשהגענו למקום, שוטרים הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה כבני 70 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם." לבני הזוג זו הזוגיות השניה ולהם בן משותף.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות