fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כביש 57 הורחב בצמתים. חברת נתיבי ישראל סיימה עבודות שדרוג כביש 57 בחודש

נתיבי ישראל סיימו שדרוג כביש 57 בחודש ימים בלבד. משהו טוב קורה בימי קורונה בזכות התנועה הדלילה בכבישים.

חברת נתיבי ישראל סיימה לאחר חודש עבודה עבודות תשתית תחבורתיות להרחבת צמתים חשובים בכביש 57 . העבודות כללו הארכת נתיב התנועה בצמתים 'דגניה' ו'בית יצחק'.

בכך תתאפשר כניסה קלה יותר למזרח נתניה וכן הקטנה משמעותית של עומסי התנועה משני הנתיבים הממשיכים לכיוון היציאות לכביש החוף ולצפון ומרכז העיר.

אלי דלל. שדרוג כביש 57

מהנהלת נתיבי ישראל נמסר מדובר בשלב ראשון בשדרוג כולל של עורק תחבורה חשוב זה, העובר דרך נתניה, כפר יונה וישובי המועצה האזורית לב השרון וכי ימי הקורונה נוצלו לזירוז העבודות בכביש.

עם הרחבת צומת הכניסה לבית יצחק נאלצו נתיבי ישראל לנגוס משטחה של החווה החקלאית שנפגעה קשות.

חלק מתכנית עבודה כוללת

לדברי הממונה על התשתיות התחבורתיות סגן ראש העיריה אלי דלל השדרוג זה הינו חלק מתכנית עבודה כוללת  לתשתיות התחבורה באזור נתניה רבתי בהיקף של מיליארדי שקלים, עליה סיכמו ראש העיר, מרים פיירברג איכר וממלא מקומה, אלי דלל, הממונה על התחבורה עם מי שכיהן בזמנו כשר התחבורה, ישראל כץ: "אני מברך את חברת נתיבי ישראל על העבודות שביצעו ומאמין שהחברה בשיתוף העירייה תמשיך לפעול לטובת שדרוג תשתיות התחבורה שיאפשרו חזרה טובה לימי השגרה."

מרים פיירברג-איכר: "אנחנו פועלים כל העת לשיפור תשתיות התחבורה ולהקלה על עומסי התחבורה מנתניה ואליה ומקוים שכבר נגיע ליום שאחרי, שנחזור לשגרה הברוכה ונהנה מעורקי תחבורה משופרות יותר מנתניה ואליה."

חברת "נתיבי ישראל" האריכה את נתיב התנועה בכביש 57 שמאלה לכיוון דרך דגניה, דבר שיאפשר זרימת תנועה טובה יותר מכביש 57 לכניסה למזרח נתניה ולאזור התעשייה הצפוני, וכן תקטין את העומס משני הנתיבים הממשיכים לכיוון היציאות לכביש החוף.

יהיו גם שבילי אופניים

מדובר בשלב ראשון בשדרוג כולל של כביש 57, אשר במסגרתו בין היתר ייסללו נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים משני צדי הכביש. "שדרוג הכביש הוא חלק מתכנית עבודה כוללת לתשתיות התחבורה באזור נתניה רבתי, בהיקף של מיליארדי שקלים" אומר דלל

"אנו רגישים לצורכי התושבים ועל כן ביצענו פרויקט-בזק, בסיומו אני יכול לומר בפה מלא כי כל משתמשי הדרך ירגישו בשינוי המבורך", אומר אלון פלג, מנהל מרחב מרכז בחברת נתיבי ישראל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות