fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדשות נתניה: האתר הדיגיטלי הרשמי, עם הפנים קדימה

האתר הדיגיטלי הרישמי של חדשות נתניה, מגיע ל-100 אלף קוראים. ואין כמעט מקום ברשת, שהוא לא מסוגל להגיע אליו
צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

חדשות נתניה, המקומון המוביל והאהוב שהחל את דרכו בשנת 1984, מתאים את עצמו לרוח הזמן. ועובר למהדורה דיגיטלית. עם ידיעות וכתבות עדכניות וחדשות, מידי יום ביומו. במהירות וביעילות, שרק אתר דיגיטלי מסוגל להן. כי חדשות נתניה, משרת את קהל הקוראים והלקוחות שלו, בצורה הכי טובה, יעילה ועדכנית שיש. עם מקסימום קוראים. ועם כתבים מקצועיים, הנמצאים בשטח. ומביאים את הידיעות החמות-בדיוק בזמן אמת. כשהדברים קורים.

למקומון במהדורה הדיגיטלית, יש קהל לקוחות נאמן של 100 אלף קוראים. המקבלים ידיעות וכתבות מקומיות מהמקומון המוביל מידי יום. באמצעות הטלפון הנייד, או המחשב. כי אנחנו, בחדשות נתניה,  יודעים איך לעשות את העבודה, בצורה הכי טובה שיש. עם ניסיון עשיר ומקיף, של 36 שנים בשטח. שמעיד על עצמו, יותר מאלף מילים.

 

בכל המקומות ברשת

המעבר לאתר דיגיטלי ברוח הזמן, מאפשר לחדשות נתניה לפרסם כתבות וידיעות- כמעט בכל מקום ברשת. בפייסבוק, בקבוצות חברתיות ואיפה לא.

כאשר הקוראים, נתקלים בכתבות ובידיעות העדכניות לא רק באתר של המקומון הוותיק. אלא גם בפוסטים בפייסבוק ובקבוצות החברתיות הרבות והמגוונות שהם משתייכים אליהן. כי חדשות נתניה, נמצא בכל מקום ברשת. לטובת כל תושבי העיר נתניה והסביבה.

מדובר ביתרון אדיר. שיש לו גם ערך מוסף: לגוגל, כידוע, יש זיכרון ארוך טווח. ולכן, הכתבות המתפרסמות באתר הדיגיטל העדכני של המקומון הוותיק, נשארות ברשת לזמן ממושך מאוד.

כלומר: אם עיתונים מודפסים אינם נשמרים לצמיתות, הרי שבגוגל, הכל נשמר ועוד איך. פורסמה כתבה של חדשות נתניה? עלתה לאתר ידיעה שיווקית? גם אם עברה שנה, מנועי החיפוש בגוגל-יזכרו את הכתבה/ הידיעה השיווקית הזאת. ואפשר להגיע אליה. באמצעות מנוע החיפוש, כמעט במהירות האור.

אה, ועוד דבר חשוב: חדשות נתניה, משקיע משאבים רבים בקידום בגוגל. כדי שהכתבות של המקומון הותיק, יהיו תמיד על המפה.

וחשוב גם לציין, כי באתר הדיגיטל- אפשר תמיד לבצע שינוי. פרסמתם ידיעה ואתם רוצים לשנות? אין בעיה בכלל. אפשר לשנות, בכל רגע נתון. כל מה שצריך לעשות, הוא לטלפן אלינו. והשינויים- ייעשו באופן מיידי. במהירות האור, כבר אמרנו.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות