fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זעם גדול בנתניה על פוסט שהעלתה טלי מולנר. שנמחק אחרי תגובות קשות

המשנה לראש העיר העלתה פוסט פוליטי. התגובות, לא איחרו לבוא. והיא התנצלה
הפוסט שהעלתה טלי מולנר | צילום מסך מתוך קבוצת ווטס אפ לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים
הפוסט שהעלתה טלי מולנר | צילום מסך מתוך קבוצת ווטס אפ לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

פוסט מעורר מחלוקת שפרסמה המשנה לראש העיר והממונה על תיקי הרווחה והחופים, טלי מולנר, עורר היום זעם גדול בקרב התושבים בעיר.

הפוסט, פורסם בקבוצת הפייסבוק המיועדת לתושבי פולג ועיר ימים. והוא כלל סירטונים, מהפגנות של תושבי השכונות הללו. נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

ובנוסף לסרטונים- כתבה טלי מולנר, במעין הקדמה לפוסט: "למי ששאל אותי-למה יש ניידות בשכונה".

לכאורה, שאלה תמימה. אולם הנימה הרטורית שלה, וכמובן שגם הפוליטית-עוררה זעם גדול. וכן תגובות רבות. ובסופו של דבר, נאלצה טלי מולנר-למחוק את הפוסט. וגם לשגר לתושבים דברי הסבר.

 

"<yoastmark

הפגנה נגד ביבי מתחת לבית

בדברי ההסבר שכתבה, לאחר מחיקת הפוסט, כתבה המשנה לראש העיר לתושבים: "הבוקר, נשאלתי על ידי תושבים-מדוע יש הרבה ניידות בשכונה. כשעליתי הבוקר מהים, נתקלתי במקרה בהפגנה (נגד ביבי) מתחת לביתי. צילמתי מספר שניות מהתהלוכה, והעליתי לדף. כהסבר לנוכחות המשטרתית הרבה בשכונה. לסרטון, היו מייד עשרות תגובות. בעד ונגד ביבי. כשהשיח שם הידרדר, משני צידי המתרס, בחרתי לנעול את הפוסט להוספת תגובות. היו מספר פניות של תושבים אלי, לפרטי. שבהן ביקשו שאסיר את הפוסט, משום שהוא פוליטי. והם מבקשים להשאיר את הדף ללא פוליטיקה. בחרתי להסירו ולהשאיר את הדף נקי מכל פוסט פוליטי. כפי שהיה עד כה. ובהתאם להחלטת מנהלי הדף. מקבלת את ההערה שלכם. ומאחלת לכולנו שבת שלום, שבת רגועה ושקטה".

 פדיחה שתוקנה

אחרי שמחקה טלי מולנר את הפוסט, נמחק גם פוסט נוסף. של אחת מתושבות השכונה, שהגיבה על הפוסט של טלי מולנר. ומסרה לחדשות נתניה: "טלי העלתה סרטונים ותמונות, מתוך הפגנה-נגד ראש הממשלה. וזה נראה לי דבר לא לגיטימי בזמן בחירות. לשים תוכן כזה בקבוצה, שמתהדרת להיות קבוצה של שכונה. ויותר חמור מבחינתי היה שכאשר התלהטו הרוחות, היא סגרה את הפוסט. אבל לא מחקה אותו. משמע: נמשיך לצפות בו. אבל ללא יכולת להתנגד. או להגיד את שלנו. אני שמחה שטלי מולנר לקחה אחריות, ומחקה את הפוסט. וכאשר בקשה ממני למחוק-מחקתי גם אני. זאת פדיחה שתוקנה. אבל זה לא המקום לפוסט כזה, אנו קבוצה ציבורית. ובטח שלא תוך סתימת פיות".

טלי מולנר, לחדשות נתניה: "העליתי פוסט הסבר. ולדעתי, העניין ממש מיצה את עצמו".

 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות