fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התפרצות קורונה בבית של תמר. העירייה מחזירה את המסכות לבתי הספר

עקב התפרצות הקורונה בבתי ספר בארץ ובהם גם בנתניה ממליצה עיריית נתניה לעטות מסכות בבתי הספר. גם במסיבות הסיום באולמות סגורים מומלץ על עטיית מסכה.
מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

עקב התפרצויות הקורונה בארץ ובהם גם בבית ספר בנתניה. ממליצה עיריית נתניה לעטות מסכות בבתי הספר. גם במסיבות הסיום באולמות סגורים מומלץ על עטיית מסכה.

בימים האחרונים התגלו בישראל התפרצויות של הדבקה בנגיף הקורונה בקרב תלמידות ותלמידים. בנתניה התגלו אחד עשרה נדבקים בהם תלמידים ואנשי צוות בבית של תמר שהוא בית ספר לחינוך מיוחד חדש בנתניה.

מסכות במתחם בית הספר ובמסיבות סיום באולמות סגורים

גם מתוך החשש כי הווריאנט ההודי נכנס לארץ באמצעות השבים מחו״ל. ומכך שילדים לא מחוסנים ממליצה העיריה לחזור ולעטות מסכות במתחמי בתי הספר בעיר.

"בשבוע שעבר אמנם בוטלה חובת עטיית המסכות אולם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, בדיון עם מנכ"ל העירייה יורם כהן, מחזיק תיק החינוך הרב עקיבא יצחקי, ראש מינהל החינוך טובה דולב ויו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון, החליטו לנקוט במשנה זהירות ולהמליץ על עטיית מסכות בבתי הספר כצעד מנע להדבקה והתפרצות של נגיף הקורונה בעיר, וכן עטיית מסכות במסיבות הסיום שיערכו באולמות סגורים".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות