fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוק בנתניה פתוח. גם בסגר. הממונה על הפיקוח, סגן ראש העיר אפריים בולמש: "בינתיים, אף אחד לא תלה אותי"

בעיריית נתניה הוחלט לא לסגור את השוק. ובנוסף, לאפשר פתיחת חנויות. אפריים בולמש: "זו לא עצימת עין, זו פתיחת שכל"
שוק נתניה צילום רותי ברמן

כמן הסכמה שבשתיקה, השוק בנתיה-נשאר פתוח. עכשיו וגם בימי הסגר. בלי אחד על אחד ובלי לחכות להנחיות משרד הבריאות. בכירים בעיריית נתניה, סירבו להתראיין לחדשות נתניה בנושא זה. "זה נושא רגיש", אמר מי שאמר. אבל סגן ראש העיר והממונה על פיקוח והאכיפה העירונית, אפריים בולמש, לא פוחד לדבר. ואומר, בפה מלא: "הפיקוח בנתניה, לא סגר את השוק ואת החנויות. זו לא עצימת עין, זו פתיחת שכל".

 

אפריים בולמן בשוק | צילום: איילת קדם
אפריים בולמש בשוק | צילום: איילת קדם

שיגידו לי למה לסגור

לדברי אפריים בולמש, אין שום סיבה בעולם שהשוק בנתניה לא יישאר פתוח. על אף החלטת הממשלה, שלא לפתוח את השווקים.

"אני לא דובר הממשלה", הוא אומר. "וגם אם ארצה, אני לא מסוגל לדברר אותה. כי אני לא מסוגל לדברר דברים שאני לא מבין. שמישהו יבוא ויגיד לי, למה השוק של נתניה-צריך להיות סגור. אם המשטרה הייתה חושבת שצריך לסגור אותו, היא כבר הייתה סוגרת. הפיקוח העירוני בנתניה, בכל אופן, לא סגר את השוק. וגם לא את החנויות. תוך שמירת הכללים של התו הסגול. וזה לפתוח את האוזן, לצרכי הציבור. בצורה חכמה"

המסעדות עדיין סגורות

"כי זה טמטום. ואין לי כל הגדרה אחרת. משום מה, המשטרה התלבשה על הקטע של מסעדות. וכל מסעדה שעושה את הסימן הכי קטן שהיא פותחת, מייד מקבלת דוח. גם גני הילדים סגורים, וזה עוול וגם טמטום. כי אם מישהו היה הולך לגני שעשועים, כמו שאני הולך עם הילדים שלי-הוא היה רואה מייד מה קורה שם. הגנים מלאים בילדים ומשפחות שלא מתוך אותו תא גרעיני. שמתחככים עם כולם, ללא שמירה בכלל".

אוקיי..ונחזור לפיקוח. אתה נתת הוראה לפקחים לעצום עין?

"אני לא צריך לתת להם הוראות, הם אנשים נבונים. והם יודעים מה לעשות. המשטרה מוצבת בשוק, באופן קבוע. אם היא הייתה רוצה לסגור-אז בשריקה אחת, הכל היה נסגר. ובינתיים, אף אחד עוד לא תלה אותי".

 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות