fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקאמרית הקיבוצית נתניה ביחד עם הסימפונית ירושלים השבוע בהיכל התרבות. יש כרטיסים

התזמורת חזרה להופיע לאחר מסע הצלה היסטורי בסיוע עיריית ירושלים, משרדי האוצר והתרבות. וזאת במטרה לאחד את הפעילות בין נגני הקיבוצית-נתניה לסימפונית ירושלים.
תזמורת נתניה ירושלים | צילום: אבינה גולן

התזמורת הסימפונית ירושלים חוזרת לקונצרט מספר 2 עם "הסדרה הקיבוצית" לנתניה. הסדרה נפתחה בנובמבר האחרון, וזאת במסגרת האיחוד עם התזמורת הקאמרית הקיבוצית נתניה

וזאת כחצי שנה לאחר מה שתואר "הקונצרט האחרון של התזמורת הקאמרית הקיבוצית נתניה". התזמורת הסימפונית מגיעה להופיע לאחר מסע הצלה היסטורי בסיוע עיריית ירושלים, משרדי האוצר והתרבות. וזאת במטרה לאחד את הפעילות בין נגני הקיבוצית-נתניה לסימפונית ירושלים. כזכור בעיריית נתניה ובתנועה הקיבוצית החליטו להפסיק לממן את התזמורת. לאחר שנה חצי קשות של תקופת הקורונה חזרה וקמה התזמורת להופיע ברחבי הארץ.

קונצרט שני בסדרה השבוע

כעת, הסימפונית ירושלים פותחת את החורף עם הקונצרט השני בסדרה הקיבוצית  ותגיע להופיע בהיכל התרבות בנתניה ב- 05.01 .

תוכנית הקונצרט כוללת ממיטב היצירות הקלאסיות בניצוחו של סטיבן סלואן. סלואן הוא המנהל האמנותי של התזמורת הסימפונית ירושלים, ביחד עם הסולן והכנר רועי שילוח.

היצירות:  בריטן – סימפוניה פשוטה 6, מוצרט-קונצ'רטו לכינור מספר 3 בסול מז'ור 22' , ברטוק – ריקודים רומניים 6 , היידן – סימפוניה מספר 103 במי במול מז'ור 3.

עופר אמסלם, מנכ"ל התזמורת הסימפונית ירושלים: "לאחר ההצלחה של הסדרה הקיבוצית- הנס, אנו מתרגשים לקראת הקונצרט השני  ומזמינים את כולם להגיע להנות מהמוסיקה הנפלאה".

לרכישת כרטיסים התקשרו לטלפון 1-700-70-4000 ובאתר התזמורת 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות