fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלכה לעולמה אשת החינוך פנינה לרנר שהיתה מנהלת הגיל הרך בתחכמוני

פנינה לרנר הייתה מנהלת הגיל הרך בביס תחכמוני  ולאחר שיצאה לפנסיה לפני 31 שנה היא התנדבה באגודה למען החייל ובבית יד לבנים.
פנינה ושלום לרנר. אשת חינוך מוערכת

הלכה לעולמה אשת החינוך פנינה לרנר.  לרנר  בת 86 במותה היתה מורה בבית הספר תחכמוני במשך 40 שנה. היא השאירה בעל שני בנים שבעה נכדים ונינה. לאחר שפרשה מהוראה מילאה את זמנה בהתנדבות ביד לבנים מקום שהיה קרוב לליבה. היא נפטרה בבית החולים לניאדו בשבוע שעבר וליוויתה נערכה על פי ההנחיות עם מספר מצומצם של מלוים.

אחיה היחיד של פנינה יצחק לשצ'יק ז"ל שגדל בעפולה נפל במלחמת יום-הכיפורים. הוא שירת כנשק ברמת הגולן. ובתאריך (10.10.1973) נפגע ונפל. הוא הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין בנתניה. השאיר אחריו אישה ושני בנים, הורים ואחות. לאחר נופלו הועלה לדרגת סמל.

לדברי אחיינתה חיה וסרמן, פנינה לרנר הייתה מנהלת הגיל הרך בביס תחכמוני  ולאחר שיצאה לפנסיה לפני 31 שנה יהיא התנדבה באגודה למען החייל בנתניה ברחוב מקדונלד שנים רבות בבית יד לבנים בנתניה. "היא היתה דמות פופולארית בסקטור הדתי בנתניה. היא היתה אישה אינטלגנטית, אופטימית מעניינת ודודה נפלאה. היא נפטרה מבעיית נשימה לאחר שעברה מספר ארועים".

בניה הם: ארז לרנר בעל חנות לבעלי חיים על יד התחנה המרכזית ועופר לרנר איש עסקים מוכר בנתניה. בעלה שלום לרנר היה מנהל עובר ושב בבנק המזרחי בנתניה במשך 40 שנה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות