fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילד מנתניה נכה 188 אחוז עם פגיעה מוחית קשה. חובות המשפחה: 200 אלף שקלים

אביו של הילד, קותי סעדה לחדשות נתניה: "אני לא אוהב לצעוק ולהקצין את הצרות שלי. וכן. אני עובד. אבל זה לא מספיק"
קותי סעדה היום | צילום: באדיבות המשפחה
קותי סעדה היום | צילום: באדיבות המשפחה

קותי סעדה מנתניה, הוא איש צנוע. העובד כמחסנאי בבית החולים לניאדו בעיר, ומגדל ביחד עם אשתו את שלושת ילדיו. שהבכור שבהם, דוד, הוא נכה קשה עם 188 אחוזי נכות. הסובל ממחלות רבות מאוד. אפילפסיה, שיתוק מוחין ומחלת ריאות כרונית. הוא מוזן דרך הבטן באמצעות פג, ואינו יכול לאכול בעצמו. וגם לא ללכת.

האבא, קותי סעדה, מגדל את בנו הבכור בן הארבע וחצי  ואת שני ילדיו האחרים, ביחד עם אשתו- בדירת חדר קטנה. הוא חולם על רכב מותאם, אבל אין לו כסף. ומה שיש לו, הם בעיקר חובות. לבנק, לחברת החשמל, לעיריית נתניה. בעקבות הטיפולים האינטנסיביים שעובר בנו. קשה לו לבקש, הוא לא אוהב לעות זאת. אבל גם אין לו ברירה.

"אני לא אוהב לצעוק ולהקצין את הצרות שלי", אומר קותי סעדה לחדשות נתניה. "אני עושה את המקסימום ועובד. אבל זה לא מספיק. גם אשתי עובדת, שעתיים ביום, בחנות אופטיקה. אנחנו מנסים לעזשות את המקסימום-למען עצמינו".

 

הילד קותי סעדה נכה 188 אחוז | צילום: באדיבות המשפחה
הילד קותי סעדה נכה 188 אחוז | צילום: באדיבות המשפחה

דימום מוחי בגיל שנה

הבן הבכור של קותי סעדה, אברהם דוד חי, עבר בהיותו בן שנה בלבד-אירוע של דימום מוחי. והיום, כאמור,  בהיותו בן ארבע וחצי, הוא סובל ממחלות רבות. ומפגיעה מוחית קשה. ואינו מסוגל לתפקד בצורה עצמאית. משפחתו, שאינה מוותרת על הטיפול המסור בו, נקלעה לקשיים כלכליים גדולים. על אף מאמצי ההורים לעשות ככל יכולתם, למען ילדיהם.

קותי סעדה, לחדשות נתניה: "הבן שלנו, שעבר בחייו הקצרים כבר 15 ניתוחים, זקוק לטיפול ושיקום באופן יומיומי. ובעקבות כך, החובות שלנו רק תופחים והולכים. יש לנו אישור מביטוח לאומי, עבור רכב מונגש. אבל אין לנו בכלל את האפשרות לרכוש אותו. בשל החובות הגבוהים".

תרומות עבור המשפחה מנתניה, על מנת שיתאפשר לה לכסות את החובות ולרכוש רכב מותאם עבור הילד, אפשר להעביר לחשבון הבנק.

מספר חשבון 14082344 סניף 925. או בפיבוקס, למספר 053-2454570

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות