fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היולדת שחלתה בקורונה ומאושפזת בלניאדו, נלחמת על חייה

היולדת שהגיעה לבית החולים לניאדו לפני יומיים כשהיא במצב קשה, עברה ניתוח קיסרי. מצבו של התינוק טוב
מרכז הקורונה בלניאדו

נלחמים על חיי היולדת

היולדת שהגיעה לבית החולים במצב קשה, עדיין נלחמת על חייה. כך נמסר לחדשות נתניה.

סגן בית החולים לניאדו, ד"ר אמיר וינטראוב: "היולדת הגיעה במצב נשימתי קשה, היה ברור שמצבה הרפואי מידרדר והיא זקוקה לתמיכה נשימתית. כיוון שההריון העחמיר את מחלת הקורונה, קבלנו החלטה ליילד את התינוק בניתוח קיסרי. כדי להציל את חייה. התינוק יולד והוא במצב טוב. היולדת עצמה, מקבלת טיפול במחלקת טיפול נמרץ קורונה. והצוותים הרפואיים, נלחמים על חייה".

לדברי ד"ר אמיר וינטראוב, התינוק שיולד נושם בכוחות עצמו, מתאושש ואף אוכל בכוחות עצמו. על אף שיולד טרם זמנו. ועוד הוא אומר, שהתופעה הקשה שבמסגרתה יולדות צעירות ובריאות מגיעות לבתי החולים במצב קשה, כתוצאה ממחלת הקורונה-ידועה גם בלניאדו. זה יהיה קשה יותר, הוא מוסיף, אם יגיעו היולדות כשההריון שלהן עדיין בלתי מפותח, והצוותים הרפואיים לא יוכלו ליילד את התינוק בשלום.

 

ד"ר אמיר וינטראוב | צילום: דובר בית החולים עשהאל שחף
ד"ר אמיר וינטראוב | צילום: דובר בית החולים עשהאל שחף

 

 

"אתמול יצא נייר עמדה של המועצה הלאומית לרפואת נשים, האוספת את המידע שקיים. אין הרבה מידע. את החיסון, לא ניסו על נשים בהיריון. ובכל זאת, ההיגיון המדעי, אומר שלא צריכה להיות פגיעה בהריון. ההמלצה, נוסחה בצורה קצת מסוייגת: שכדאי לשקול חיסון של נשים בהריון. אני חושב שעם התרבות המקרים, זה די ברור שהריון הוא מצב מאוד מסוכן, במקרה של מחלת קורונה. וההדבקה, לא תמיד נמנעת. אני, אישית, ממליץ למטופלות שלנו שהן מטופלות פוריות- להתחסן. המחלה מסוכנת כנראה הרבה יותר, מכל המחשבות וכל הספקולציות של הסכנות, שמנסים לתלות בחיסון".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות