fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורסים חורבה ובונים דיור מוגן חדש לקשישים

בניין משנות החמישים ששימש כהוסטל לקשישים הולך לשנות פנים. פרוייקט פינוי הריסה ובינוי יוצא לדרך והפעם
הריסה ובינוי רחוב הרב קוק. באדיבות חברת עמיגור

עמיגור בונה בנתניה בניין חדש לאוכלוסיה המבוגרת.  אתם אולי לא מכירים את הבניין הזה. תושבי רחוב הרב קוק כן מכירים. בניין משנות החמישים, מוזנח ששימש כהוסטל לקשישים הולך לשנות פנים.

פרוייקט פינוי הריסה ובינוי יוצא לדרך והפעם לטובת בני האוכלוסיה המבוגרת בעיר. מדובר בתכנית ביוזמת חברת עמיגור המחזיקה בית לאוכלוסיה המבוגרת ברחוב הרב קוק. התכנית קודמה בשנים האחרונות בתמיכתה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. התכנית מציעה הריסה של שני בניינים קיימים ובניית בניין חדש עם 325 יחידות דיור המיועדות להשכרה ארוכת טווח לקשישים.

חברת עמיגור תבנה בקומת הכניסה יבנו חניות ציבוריות ושטחי מסחר לשירותים אישיים: כגון בנק, תקשורת, דואר, בית מרקחת, מוצרי חשמל, הלבשה, הנעלה, מספרה וכד'  שישמשו את דיירי הפרוייקט כמו גם את דיירי האזור כולו. מועדון דיירים שיבנה במתחם יהיה פתוח לשימוש ציבורי והפעילויות בו יהיו פתוחות וזמינות גם לקשישים תושבי השכונה והעיר.

פינוי בינוי ברחוב הרב קוק. תמונה באדיבות חברת עמיגור

ראש העיר: "אני מברכת על יציאתו לדרך של פרוייקט חשוב זה, כחלק מתהליך התחדשות עירונית במרכז העיר. אנו דואגים גם לסבא וסבתא".

באזור בו יבנה ההוסטל החדש קיימת עכשו תנופת בניה. כמו פרוייקט אנדריוס הסמוך שכבר מגיע לשחקים, פרוייקטים נוספים כמו מכבי אש כבר בדרך ובצפון העיר מרחק לא רב פרוייקט בניה עצום כבר בפתח. צפון העיר מתחדש.

"פרויקט אנדריוס, הנמצא הנמצא בבניה בימים אלה הינו אחד מהפרויקטים המשמעותיים בתחום ההתחדשות העירונית בעיר נתניה שנמצא בשלב ביצוע. עיריית נתניה ומשרד הבינוי והשיכון, תמכו וקידמו את הפרויקט מראשיתו. לבערכת החברה יושלם הפרוייקט בפברואר 2021".

דיור מוגן-הרב קוק, נתניה

נמצא ברחוב הרב קוק  58 פועל  24 שעות ביממה. חברת עמיגור מפעילה אותו כדיור מוגן לקשישים.

מי זכאי לדיור מוגן עמיגור?

מי שזכאי לדיור מוגן עמיגור הם עולים, קשישים עצמאיים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות