fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרישה ממנדלבליט: להקפיא מיידית את תכנית המלונות בחוף פולג

רני אלוש יטען כי "קיימת חובה לגרום לעצירה מיידית של קידום התכניות הנוגעות למתחם המלונות, עד לבירור של כל ההיבטים הפליליים לכאורה הנוגעים להליך המכרז לשיווק מגרש 152"
חוף פולג ומתחם המלונות צילום: רותי ברמן

חבר מועצת העיר רני אלוש, שיגר באמצעות עו"ד עמי הולנדר מכתב ליועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט. ובו דרישה להקפאה מיידית של תכנית המלונות בחוף פולג בנתניה.

במכתב טוען אלוש כי נחשף להפרה של פסק דין חלוט שניתן על ידי השופט בדימוס אורי גורן. בהסכם פשרה שנחתם עם חבר המועצה הרצל קרן לאחר עתירה שהוגשה בשנת 2000.  פרשייה נוספת בנושא המלונות מצויינת במכתב ליועמ"ש. "בעת אישור התכניות המתייחסות למתחם המלונות. וכן בהליכי התנגדות שהוגשו לתכניות מתחם המלונות, לא היה ידוע על פרשיית שוחד. בה היה מעורב לכאורה ח"כ ביתן. בהתייחס למכרז שבוצע לשיווק מגרש 152 הנמצא במתחם המלונות"

חבר המועצה רני אלוש יטען: "קיימת חובה לגרום לעצירה מיידית של קידום התכניות הנוגעות למתחם המלונות. עד לבירור של כל ההיבטים הפליליים לכאורה הנוגעים להליך המכרז לשיווק מגרש 152"

עיריית נתניה הגיבה בספטמבר 2020 לבקשת חדשות נתניה:  "תכנית הבינוי והפיתוח שאושרה לאחרונה למלונאות – נבדקה ונדונה  בפני וועדת ערר. בפני וועדת הולחו"ף וגם בוועדת המשנה לעררים במועצה הארצית. ואושרה על ידם.

חבר מועצת העיר רני אלוש שהעלה את הנושא: "העובדות מדברות בעד עצמן. יש כאן לדעתי חומר שראוי שייבדק על ידי גורמי הביקורת והאכיפה. מדובר בביזוי פסק דין חלוט".

 

בתחילת שנות ה-2000 עתר הרצל קרן נגד תכנית עיר ימים שעמדה לחסל את שמורת האירוסים בבנייה. במסגרת המאבק של קרן בתכנית, השמורה ניצלה. תכנית הבנייה בה בוטלה כולה. "היה שם פרק שעסק במלונאות בחוף פולג ובפרק זה דרשתי שכל התכנון של המלונאות יותאם לתכנית המתאר הארצית לחופים תמ"א 13 וזה אומר הגשת כל התסקירים הנדרשים על פי התמ"א" אומר הרצל קרן, לאחר ששלח מכתב לעירייה בו הוא מעלה חשש שאם המצב הוא כזה הרי כל תכנית המלונאות בטלה ומבוטלת.

הרצל קרן מסר לחדשות נתניה  כי עולה שבזמן שהועדה לתכנון ולבניה נתניה תכננה מחדש את השטח המלונאי. היא תוכנית הבניה עיר ימים. היא פעלה תוך התעלמות מהסכם פשרת עיר ימים. ובניגוד לפסק הדין מפורש..

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות