fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוכני מפעל הפיס בנתניה: העירייה ביקשה – הועדה המחוזית הסירה מסדר יומה

הועדה המחוזית לתכנון ובניה ברמלה הסירה מסדר יומה את הדיון על הסדרת דוכני מפעל הפיס בנתניה שהעיריה ביקשה לאשר
דוכן מפעל הפיס

דוכני מפעל הפיס בנתניה. הועדה המחוזית לתכנון ובניה ברמלה הסירה מסדר יומה את הדיון על תכנית 408-0802702  הסדרת דוכני מפעל הפיס שהעיריה ביקשה לאשר. הדיון היה אמור להתקיים בתאריך 17.8.2020.

הדיו היה אמור להתקיים לאחר שהועדה לתכנון ובניה נתניה אישרה בחודש מאי השנה את הסדרת דוכני מפעל הפיס בנתניה כמבני קבע על קרקע ציבורית כמו מדרכה, שטח ציבורי פתוח או חניה ובקשה מהועדה המחוזית לאשר את התכנית.

דוכני מפעל הפיס בנתניה: העיריה רצתה להוסיף עוד 30 דוכנים

ועדת המשנה אישרה בחודש מרץ את גודלם ואת השימושים שלהם, זאת במסגרת פעילות מנהל ההנדסה להסדרת מקומם של ביתני מכירה של מפעל הפיס בעיר.

בעיריית נתניה מתכננים כנראה להוסיף עוד ביתני מכירה על ה-30 הקיימים.

חבר מועצת העיר רני אלוש ביקש להעביר את הנושא לדיון בוועדה המקומית. לדבריו כל חברי הקואליציה הצביעו בועדה המקומית בעד הגדלת ביתני המכירה של מפעל הפיס בנתניה מ 3.5 מ"ר ל 16 מ"ר, ואישור תכנית למבני קבע עבורם (קיוסקים) עם שימושים נוספים שיוצבו בכל גינה ציבורית, על מדרכה או חניה.

רני אלוש: התכנית היתה לא חוקית

אלוש: "התכנית לא היתה חוקית, כפי שטענתי מלכתחילה, השטחים הציבוריים כגון גינות חניות ומדרכות הם שטחים שהופקעו לצרכי ציבור, התכנית הזו רצתה לקחת מהציבור ולתת לגוף פרטי למטרות רווח וליצור למעשה נכסים דלא ניידי בבעלות מפעל הפיס בעשרות רבות של אזורים בכל רחבי העיר. ולא הדוכנים שאנחנו מכירים (כ 4 מ"ר) אלא פי 4 מזה! היינו ממש בית קפה קטן בכל גינה מדרכה חניון והשד יודע עד להיכן היו מגיעים. הדבר סותר את מהות ההפקעה לצרכי ציבור, ויש חוות דעת של היועמ"ש לממשלה בעניין. הסבריי לא הועילו אז המחוזית הסבירה להם בנימוס".

אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה של חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות