fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום לשבת בבית ולקטר החלטתי לעזור לקשישים

אני יודע שיום אחד גם אני אהיה קשיש ויודע מה אני אקבל מהמדינה וזה מטריד אותי. אני יודע איזה קצבאות מקבלים הקשישים
דון פז צבע לקשישים

תכירו את דון פז, 43, נשוי ואב לשלושה, מציל במקצועו, עבד בבתי מלון ומצא עצמו מובטל. היום לאחר ששב מתקופה ארוכה בה נתקע בחו"ל הוא מציע לצבוע בתי קשישים ובודדים בהתנדבות. הוא מקווה שיצטרפו אליו אנשים למשימה ויהיו גם מי שיתרמו צבע למטרה החשובה הזאת.

"אני יודע שיום אחד גם אני אהיה קשיש ויודע מה אני אקבל מהמדינה וזה מטריד אותי. אני יודע איזה קצבאות מקבלים הקשישים ולכן, אם אני יכול לתרום היום מזמני ולעשות אנשים מאושרים גם אני אהיה מאושר".

דון חזר לפני חודשיים ממדגסקר לשם הגיע לאחר שניסה לעשות הסבה מקצועית ולחפש שם שחקני כדורגל.

"הקורונה שיבשה לי את כל התכניות. הגעתי לשם בינואר השנה ובמרץ סגרו את שדה התעופה. לא יכולתי לצאת. למדגסקר אין יחסים דיפלומטים עם ישראל, אין שגרירות וכל ההתנהלות היא מול השגרירות בפרטוריה דרום אפריקה. היה סגר בערים הגדולות אז עברתי לעיירה קטנה. זה היה מעין גן עדן עלי אדמות. בלי מסכות, חוף ים כמו באיי סיישל והכל כרגיל. אחרי כמה חודשים התחילו עם המסכות".

דון פז

דון פז: יש בו מעט תיירות. אין שום קשר לישראל

"מדגסקר זה אי באוקינוס ההודי האי הרביעי בגודלו בעולם. כל תייר נחשב לאטרקציה. יש בו מעט תיירות. אין שום קשר לישראל, אין בית חב"ד וכאמור לא נציגות ישראלית. זה גן עדן שטרם גילו אותו וזה מה שמקסים שם. הכל טבעי. יש שם הזדמנויות לתיירות ונופש. אני מקווה שהישראלים יגלו את מדגסקר וכשתעבור הקורונה אפשר לפתוח נתיב ליזמות ותיירות. אני אשמח להדריך ולארגן קבוצות ישראליות לשם".

אז היית בסוג של בית כלא.

"ממש לא. זה גן עדן שטרם גילו אותו וזה מה שמקסים שם. הכל טבעי ויש שם הזדמנויות לתיירות ונופש. במהלך התקופה לימדתי שם ילדים שחיה ואנגלית".

יש שם קורונה?

דון פז "חזרתי כאמור לפני כמעט חודשיים וכשהגעתי לבית אימי הייתי קצת מצונן. אמי התרחקה ממני ובקשה ממני ללכת להבדק בקורונה. ואכן נמצאתי חיובי לקורונה. הייתי בבית עשרה ימים בבידוד. אם בהתחלה האי היה סגור ומסוגר ולא היה בו כמעט קורונה הרי שעכשו יש. אני צעיר ולא סימטומטי ומזל שנבדקתי מיד כשבאתי".

אתה מחפש עבודה?

"כן. אבל במקום לשבת בבית ולקטר ולחשוב בצער על המצב החלטתי שבימים שאני פנוי אני אעזור לקשישים. היות ויש לי ניסיון בצביעה אני רוצה לעשות משהו משמעותי ולסייע. אני מקווה להכיר אנשים כמוני שרוצים להצטרף לעשות את הקשישים מאושרים".

בואו להתנדב עם דון פז     0537287688

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות