fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית החולים לניאדו חוזר לפעילות רגילה: התקציב מובטח

לאחר ארבעה ימים של מאבק ועיצומים, חוזר הצוות הרפואי של בית החולים בנתניה לפעילות רגילה
בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)
בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)

לאחר ארבעה ימים של מחאה, במסגרת מאהל המחאה שהוצב בירושליים, הושגו המטרות. של בתי החולים הציבוריים העצמאים. ובית החולים לניאדו בנתניה, ביניהם.

וזה קרה, לאחר מו״מ ממושך. שנערך אתמול, לאורך היום כולו. שבסופו, רושמים בתי החולים הציבוריים שערי צדק, הדסה, לניאדו, מעייני הישועה ושלושת בתי החולים בנצרת – המשפחה הקדושה, נצרת וסנט וינסנט, הישג משמעותי. וזאת, לאחר שסוכם עם שר האוצר ישראל כ״ץ וסגנו איציק כהן, תוך מעורבות מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו,  על תוספת תקציב. שתינתן לבתי החולים, לכל שנת 2021.

בנוסף, סוכם כי תוקם וועדה. אשר תורכב ממשרדי הבריאות, האוצר ונציגות בתי החולים הציבוריים אשר תביא לממשלה, לקראת דיוני התקציב לשנת 2021, המלצות. בדבר מצבם הגירעוני של בתי החולים הציבוריים – על בסיס השוויון.

נזכיר כי במהלך השבוע, בסגרת מאבק בתי החולים הציבוריים העצמאים, הופסקה קבלת האמבולנסים בלניאדו. לחולים, שאינם מצויים בסכנת חיים. בנוסף, הופסקו גם הניתוחים מצילי החיים. וכן ההפנייה של חולי הקורונה שאינם בסכנת חיים ממשית, לבית החולים.

כעת, משהושג התקציב, יש לקוות כי בית החולים לניאדו בליווי החשבת המלווה, שהוצמדה לו, יצליח לגשר על הפער. ולצמצם את הגירעון הכספי שהוא נתון בו. העומד על כ-25 מליון שקלים.

 

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות