fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בירה שושנ"ס – בירה עם אופי מהבית של גדי

סביר שרק מעטים יודעים על הבירה הביתית מבית הלוי. עכשו, בזכות חמש סטודנטית במכללה האקדמית רופין גל,עדן, גאיה, עמית ותאיר כל המדינה תשמע על שושנ"ס
עכשו הן משווקות בירה. סטודנטיות ברופין | צילום: מכללת רופין
על בירה קלפטע שמעתם? בירה פוילשטיקית שמעתם? ועל בירה שושנ"ס בכלל שמעתם?
סביר שרק מעטים יודעים על הבירה הביתית מבית הלוי. עכשו, בזכות חמש סטודנטית במכללה האקדמית רופין גל קסטלנובו, עדן מלכה, גאיה כהן, עמית שמש ותאיר דהן כל המדינה תשמע על שושנ"ס.
הן לומדות בשנה ב' לתואר במנהל עסקים בהתמחות שיווק ברופין.
"כחלק מההתמחות בשיווק קיבלנו פרוייקט למנף עסק קטן ללא נוכחות דיגיטלית. כמו כן ליצור תכנית שיווקית לקידום העסק. במסגרת הפרוייקט חלה תחרות אשר בסופה רק קבוצה אחת תנצח. המטרה שלנו היא לנצח.
לאחר קבלת הפרויקט נחשפנו למספר עסקים. פגשנו את גדי שושן אשר מתגורר בבית הלוי ומכין בירות בוטיק במטבח הביתי שלו. התחברנו למוצר, לסיפור ולחוש ההומר שלו המוצג גם במוצר.
במהלך הפרוייקט פתחנו לעסק אינסטגרם ופייסבוק עסקי. עשינו ימי צילום, יצירת תכנים לרשתות החברתיות ואפילו ערבי בירה ונשירה. ירידי אוכל בהם אנו מוכרות את הבירה במטרה לחשוף אותן לקהל הרחב.
אנו נהנות מאוד מהדרך ומזמינות אתכם לטעום מהבירה המעולה שגדי מכין"
בירה שושנ"ס – בירה עם אופי | צילום: באדיבות גדי שושן
אז למה אתם מחכים? בירה שושנ"ס – בירה של השמחות לפנייך!
הבעלים של בירה שושנס הוא גדי שושן, או כמו שקוראים לו בבית הלוי "השכן היעיל שמבשל בירה". הוא מהנדס תעשייה ביום, ובלילה מטפל בתסיסה של השמרים. "בזכות משבר גיל ה-40, נולדו בירות ״שושנ׳ס״ שכולן מבושלות במטבח הביתי מהמצרכים הטריים והטובים ביותר. וזאת למרות שאשתי לא בדיוק מרוצה שאני פולש לממלכה שלה. וכך, אחרי הרבה ניסויים ושאיפה לדיוק בטעמים אני שמח להציג את המשפחה עם הכי הרבה אופי במקרר".
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות