fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אריאל גת זכתה במילגה מ- Raytheon בזכות מחקר בתחום הבטריות

אריאל גת מתיכון תמר אריאל - שפירא נבחרה לייצג את ישראל בתחרות Regeneron ISEF העולמית. זכתה בפרס.
אלופה מנתניה. אריאל גת | צלום: בית ספר תמר אריאל

אריאל גת, תלמידת כיתה יב' בבית הספר תמר אריאל (שפירא)  זכתה בימים אלה בתחרות: "מדענים צעירים ומפתחים". השבוע היא זכתה גם במילגה מאחת מחברות התעופה הבולטות בעולם. חברה שהייתה שותפה לפיתוח כיפת ברזל.

תחרות מדענים ומפתחים צעירים בישראל היא תחרות ארצית שבה מתחרים מיטב הפרויקטים המחקריים וההנדסיים המבוצעים על ידי תלמידי תיכון מכל הארץ. בראש חבר השופטים עומד פרופ' חנוך גוטפרוינד ולצידו  33 פרופסורים ודוקטורנטים המהווים חלק מצוות השיפוט. אריאל נבחרה לייצג את ישראל בתחרות Regeneron ISEF העולמית. כשהיא מגיעה עם עבודת המחקר באחד התחומים המדוברים כיום בעולם המדע  הוא תחום הסוללות המוצקות.

התחרות התקיימה השנה באופן מקוון. השנה השתתפו בה 1900 מתמודדים מ – 80 מדינות שונות.

אריאל גת : עבודה מאומצת של שנתיים

חברת  Raytheon  Technologies היא אחת מחברות התעופה, החלל וההגנה הגדולות בארצות הברית. היא מעניקה שירותים ללקוחות צבאיים וממשלתיים ברחבי העולם. בין היתר הייתה גם שותפה לפיתוח כיפת ברזל.

הפרס בו זכתה אריאל גת הוא בסך 1000 דולר והוא אחד מתוך שמונה פרסים בלבד.

חיה רובינשטיין, מנכ"לית תמר אריאל: "יישר כוח גדול לאריאל על עבודה מאומצת של שנתיים וכן למורה איציק גוילי על הליווי הצמוד והמקצועי."

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות