fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבל בעירייה: אסי אמיר, נהגה של ראש העירייה נפטר באופן פתאומי

אסי אמיר, עובד עיריית נתניה, נהגה של ראש העירייה ואיש אחזקה של בניין העיריה נפטר היום מדום לב. הלוויה נערכה היום (יום שני).
אסי אמיר ווראש העיריה צילום רן אליהו
אסי אמיר, עובד עיריית נתניה, נהגה של ראש העירייה ואיש אחזקה של בניין העיריה נפטר היום מדום לב. הלוויה נערכה היום (יום שני).

עובדי עיריית נתניה, קיבלו  את הבשורה על מותו של אסי אמיר בצער רב. אמיר,45  נהגה האישי של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא היה דמות מוכרת בעיר והתגובות בעיר על מותו מביעות צער רב של הרבה מאד אנשים על איש של אהבה וחסד.

"אסי היקר, הלב עוד מסרב להאמין איבדתי הבוקר חבר יקר ואהוב. משפחת עיריית נתניה איבדה עובד נאמן ומסור. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים"

כך הודיעה הבוקר ראש העיריה על פטירתו של נהגה ואיש התחזוקה של בניין העיריה אמיר.

אמיר היה איש צעיר ואהוב "איש חסד עם לב זהב" אמרה אורנה אביקזר מ"אורנה חושפת", הוא ליווה את ראש העיריה והיה צמוד אליה. חבריו מספרים שהיה נדיב ואדיב, איש שמח ואהוב והוא יחסר לרבים.

פינת הנצחה

בכניסה לבניין עיריית נתניה הוקמה פינת הנצחה לזכרו של אסי אמיר ז"ל ובה נר זכרון וספר זכרון בו יוכל כל מי שרוצה מילים לזכרו. בסוף השבעה יועבר הספר למשפחה.

אסי אמיר פינת הנצחה בעיריה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניההאפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות