fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיירברג מהסוכה בדובאי: קשרים ועסקים כלכליים בין נתניה לדובאי

ראש העיריה מרים פיירברג - איכר הפתיעה את תושבי נתניה בהודעה בפייסבוק מדובאי. היא תשב בסוכה של חב"ד
מרים פיירברג איכר על שליח חב"ד בדובאי לוי דוכמן

סוכות בדובאי. "ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר שפרסמה ביום שישי הודעה בדף הפייסבוק שלה עם תמונה שהיא נמצאת בדובאי. ואיחלה ממרחקים חג סוכות שמח לכולם.

חברי מועצת העיר לא היו מודעים לנסיעה וראש העיריה כנראה לא צריכה ליידע אף אחד בנסיעותיה בניגוד לחברי מועצה הנוסעים על חשבון העיריה שצריכים ליידע את המועצה.

לא ברור על חשבון מי נסעה ראשה העיריה: על חשבונה? חשבון העירייה? על חשבון המזמין או על חשבון קרן נתניה. יש לציין שתקציב הנסיעות של ראש העיריה לא נוצל השנה בעקבות הקורונה.

פיירברג  מבלה סוכות בדובאי. היא כנראה לא תשב בסוכה במדבר. היא מתכננת עסקים:

הגעתי היום לביקור בזק בדובאי" כתבה ראש העיריה בדף הפייסבוק שלה: "אני נמצאת כאן על מנת ליצור שיתופי פעולה וקשרים עסקיים וכלכליים בין העיר נתניה לדובאי, אבו דאבי והאמירויות בכלל במטרה להמשיך לקדם ולשגשג את העיר האהובה שלנו.
אני גאה להיות ראש העיר הראשונה בישראל שמגיעה לדובאי לאחר חתימת הסכם השלום עימם! בהזדמנות זו אאחל לכולכם חג סוכות שמח ובריאות טובה לכולם"

פיירברג בבית חב"ד בדובאי
איש חב"ד מנתניה פרץ אלעזור פרסם  כי מרים פיירברג – איכר  הגיעה  לבית חב״ד  בדובאי ביום שישי בבוקר:  "מרים  זכתה לאירוח משליח חב"ד הרב לוי דוכמן, ורכשה את ארבעת המינים".

לשאלה אם ראש העיריה שתפה אותו בנסיעה אמר מחזיק תיק התיירות חבר המועצה אפשרים בולמש: "אני מעריך מאד את היוזמה של ראש העיריה. הופתיתי לטובה. אני חושב שקשר אישי כזה עם דובאי יש בו פוטנציאל גדול: תיירותי, כלכלי ותרבותי.

עם היוודע דבר נסיעתה של ראש העירייה נראה שרבים הופתעו מנסיעתה ומהודעתה. בתגובות להודעתה בדף הפייסבוק שלה רבים מודים לפיירברג על המאמצים ליצירת קשרים לטובת נתניה אך יש מתושבי העיר ששואלים מדוע פיירברג עוזבת ספינה טובעת ועיר אדומה בקורונה ונוסעת לבלות את חג הסוכות בדובאי: "איפה הדוגמה שלך בזמן הסגר? ממש חוסר אחריות מצידך כנציגת ציבור. יכולת לטוס גם עוד חודשיים, אפשר לחכות".

מעירית נתניה לא נתקבלה תגובה אלא הודעתה של ראש העיריה בלבד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות