fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה צהובה – השאיפה היא לירוק

פיירברג איכר: "אני קוראת את התגובות שלכם כאן בעיקר על התקהלויות בגינות הציבוריות. הפיקוח עובר ובודק אבל כבר אמרנו, האחריות היא קודם שלנו כחברה".
מרים פיירברג איכר: בשאיפה לצהוב

זה מוכיח את עצמו גם כאן. נתניה צהובה בזכות הפעילות  של העיריה שלקחה על עצמה אחריות: מגבירה אכיפה, מקיימת בדיקות, מפעילה מערך תשאול ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם פיקוד העורף.

"ירדנו היום לצבע הצהוב, ובעזרתם נמשיך את מגמת הירידה בתחלואה בעיר. תוך פחות משבוע הצלחנו בזכות ההקפדה שלכם לרדת מאדום לצהוב.

אני מעבירה את סדר היום שלי בין המשל"ט לסיורים ברחבי העיר, אני רואה שההקפדה של רוב התושבים על הכללים היא זו שמובילה אותנו בבטחה אל הצבע הירוק"

אמרה השבוע ראש העיריה לאחר שנודע כי נתניה צהובה והוסיפה כי:  המשל"ט העירוני ממשיך לפעול אל מול החולים והמבודדים בעיר.
צוות פרוייקט "בני חיל" וחניכי תנועות הנוער חילקו חומרי הסברה בשכונות האדומות בעיר. אנו ממשיכם עם האכיפה בעיר, גם העירונית וגם המשטרתית.

אני קוראת את התגובות שלכם כאן בעיקר על התקהלויות בגינות הציבוריות. הפיקוח עובר ובודק אבל כבר אמרנו, האחריות היא קודם שלנו כחברה. רק אנחנו יחד נוכל לנצח את הקורונה. שמרו מרחק, אל תתקהלו.

ראש העירייה במערך תשאול
מערך התשאול,  המורכב מעובדי עירייה מאגפי העירייה השונים הפועלים  בתיאום עם פיקוד העורף ובפיקוח משרד הבריאות,  הינו מערך מקצועי, המונה כיום 17 עובדי עירייה אשר הוכשרו לבצע תשאולים  בשפות השונות  לתושבי העיר שנמצאו כחולים מאומתים ושל אלו שבאו איתם במגע.
מערך תשאול הוקם כשנתניה היתה אדומה. עכשו נתניה צהובה והמערך יסייע בידה לחזור להיות עיר בריאה וירוקה.
המערך כולל תשאול טלפוני, תוך הנחייה והדרכה מתאימה לגבי הבידוד ומשמעותו, התקופה הנדרשת, חשיבות ביצוע הבדיקות במידת הצורך ועוד.
ראש העיריה  שבקרה במערך התשאול הודתה לעובדים על תרומתם הגדולה לצמצום התחלואה והסבירה כי הקמת מערך התשאול  העירוני הינו חשוב ויסייע להפוך את נתניה צהובה ל'עיר ירוקה'.
"הקמת מערך התשאול מהווה צעד נוסף בהמשך לפעולות העירייה לצמצום התחלואה בעיר: הקמת משל"ט (מרכז שליטה) קורונה בשיתוף עם פיקוד העורף, מתן מענה ריגשי ולוגיסטי למבודדים וחולים,  הגברת האכיפה  בשיתוף משטרת ישראל וביצוע פעולות הסברה ממוקדות לכלל הציבור".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות