fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חכו רגע – בנק הפועלים יגיע אליכם ביום שני   29/6

הבנק סגר סניף שכונתי ופתח סניף ב"השכונה". אין מספיק כספומטים אז ניידת של בנק פועלים תגיע לקריית נורדאו
תורים ארוכים לכספומטים. פועלים בנורדאו

בנק הפועלים סגר סניף בקרית נורדאו ופתח סניף בפיאנו בעיר ימים כי זה כנראה עונה על הצרכים שלו. אך הצרכים של התושבים בנורדאו זה כבר סיפור אחר. התושבים כעסו, התמרמרו והבנק נענה. וכך ביום שני 29.6.2020  תגיע ניידת של בנק פועלים לקריית נורדאו לרחבת החניה ליד הסניף הישן כדי לתת שירות אישי לתושבים. חברת מועצת העיר טלי מולנר פועלת שזה יהיה סידור קבוע.

מאחר וסניף בנק הפועלים בקריית נורדאו נסגר והועבר לפיאנו בעיר ימים נוצר מצב שאוכלוסייה גדולה הנזקקת לשרותי פקיד אישיים נותרה ללא אפשרות לקבל שירותים בנקאיים במקום.

זה ידוע שהמגמה של הבנקים בעידן הדיגיטלי היא לצמצם בכוח אדם, לסגור סניפים קטנים ולהרגיל את הציבור לא להגיע לסניף הבנק עצמו אלא להשתמש בשרות הבנקאי מרחוק – בדיגיטלי.

הנפגעים העיקריים מהשינוי הזה הם האוכלוסייה המבוגרת, קשישים שלא מיומנים בדיגיטלי, אנשים שאינם דוברי עברית שהתרגלו להגיע לסניף הבנק כדי לקבל את הקצבה ולעשות פעולות בנקאיות אחרות.

כאשר סניף בנק הפועלים קריית נורדאו נסגר – נשארת אוכלוסייה גדולה ללא מענה.

חברת מועצת העיר טלי מולנר פועלת בשבוע האחרון כדי לספק לתושבי קריית נורדאו שרותי בנקאות מידיים: "בקריית נורדאו יש 20 אלף תושבים מהם  5000 מעל גיל 70 ועם סגירת הסניף הם נשארים עם שני כספומטים בלבד דבר שיוצר תורים ארוכים וללא מענה לשרותי בנק. כממונה על הרווחה מתפקידי לדאוג לקשישי העיר. כחלק מהפתרונות שדרשנו מבנק הפועלים הוא לתת לתושבי השכונה שרות עם סגירת הסניף שרותי בנקאות במקום. לכן ניידת שירות של בנק הפועלים תגיע פעם בשבוע ובכל סוף חודש על מנת לסייע לתושבים".

יותר כספומטים ודיילות שרות

"כבר בתחילת חודש יוני פניתי לבנק הפועלים וגם ראש העיריה פנתה להנהלת הבנק. הובטח לי שיוסיפו כספומטים ותהיינה במקום דיילות שרות. זה פתרון חלקי וזמני ואנחנו נמשיך ללחוץ על הבנק עד שימצא פתרון קבוע לשכונה שנשארה כעת ללא בנק. בקשה נוספת שהעברתי להם היא תגבור מידי של מכונות משיכת הכספים וביצוע הפעילות. אין ספק ששני מכשירים אינם מספיקים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות