fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכשיטים לחג ולשולחן וגיפט קארד מפנק

וגם: חומר ניקוי על בסיס ירקות, תחליב לחות לעור יבש ועוד כמה דברים שווים

 

[highlight color="yellow"]קלאסה. [/highlight]הקולקציה של רשת מגנוליה לכבוד חגי תשרי נוצרה בהשראת העולם האורבני וצורות מעולם ההנדסה, והיא מציעה תכשיטים מקסימים מכסף בציפוי רודיום וציפוי זהב, עם או בלי זירקונים, במראה מינימליסטי ונקי ובצורות תלת ממד. 89-459 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר: www.magnolia.co.il

מגנוליה | צילום: סיון לוי
מגנוליה | צילום: סיון לוי

 

[highlight color="yellow"]בידיים נקיות. [/highlight]סנו מדיק השיקה ג'ל לניקוי הידיים, המכיל 70 אחוז אלכוהול, להיגיינה מושלמת, גם כאשר אין מים וסבון בסביבה. הג'ל מוצע בכמה ניחוחות ובכמה גדלים. 10-31 שקלים. אם תבחרו לקנות את הג'ל בתוך מתלה סיליקון מקסים, המוצע בכמה עיצובים (בתמונה) תשלמו 13 שקלים. ברשתות הפארם.

ג'ל לניקוי הידיים במתלה צבעוני | צילום: דני לרנר
ג'ל לניקוי הידיים במתלה צבעוני | צילום: דני לרנר

 

[highlight color="yellow"]בראש טוב.[/highlight]מותג עיצוב השיער Taft הוותיק (לבית שוורצקופף) עשה עלייה לישראל והוא מציע כ-13 מוצרים בקטגוריות שונות. בהיצע: ספריי קרטין לאחיזה חזקה של השיער, 30 שקלים; מוס קשמיר לעיצוב חזק במיוחד, 25 שקלים; ג'ל אולטרה לאחיזה חזקה עד 24 שעות ללא דביקות, 20 שקלים; ווקס פאוור קפאין לעיצוב חזק עד 48 שעות, 30 שקלים. בסופר פארם.

ג'ל לשיער של Taft | צילום: יח"צ
ג'ל לשיער של Taft | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]חג פעמי. [/highlight]מוותרים על התענוג של הדחת כלים לאחר ארוחת החג? פעמית סטור מציעה קולקציות של כלים חד פעמיים יפהפיים, בהם גם כלים מתכלים. מחירים לדוגמה: 10 צלחות – החל מ-9 שקלים; 20 כוסות (קריסטל מרובע) – 10 שקלים; חבילת סכו"ם – החל מ-4.50 שקלים; מפות – החל מ-4.50 שקלים; ראנרים – החל מ-13.90 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר: www.peamit.co.il.

שולחן החג של פעמית סטור | צילום: יח"צ
שולחן החג של פעמית סטור | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]כמו גדולים. [/highlight]קולקציית החורף של הוניגמן קידס מושפעת מהטרנדים העדכניים ביותר מתצוגות האופנה של גדולי המעצבים בהתאמה לעולם הילדים. קולקציית הבנות מחולקת בין צבעי בורדו עמוק, זית וגוונים חומים וטבעיים לבין צבעי פסטל מעושנים ורכים. בבגדים משולבים פייטים, אבנים, פנינים וגרפיקה רקומה, כל אלה על בדי קורדרוי, ג'רסי, דמוי עור, שמלות ועוד. בקולקציית הבנים שולטים השחור והבורדו לצד אפור בהיר וכסף. בהיצע, בין השאר: חליפה של שלושה חלקים (ז'קט, וסט ומכנסי פנסים מחויטים) ופפיון שחור מנוקד בצבע תואם.

קולקציית החורף של הוניגמן קידס | צילום: ערן אליסטר
קולקציית החורף של הוניגמן קידס | צילום: ערן אליסטר

 

[highlight color="yellow"]תתחדשו.[/highlight]אם בא לכם לפנק את האישה שלכם, את החברה, את החמות או את האחות, הנה רעיון. רשת רונית רפאל מדע היופי מציעה כרטיס גיפט קארד בשם "התחדשות", שאותו תוכלו לטעון בכל סכום שתרצו. מי שתקבל מכם את הכרטיס תוכל לבחור אחד מהטיפולים האסתטיים שמציעה הרשת. בנוסף, ניתן לבחור גם מוצר טיפוח לפנים ולגוף של המותג L.RAPHAEL GENEVE. לפרטים נוספים, טל': 1-800-85-84-84 ובאתר: www.ronitraphael.co.il

גיפט קארד של רונית רפאל | צילום: יח"צ
גיפט קארד של רונית רפאל | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]לנקות עם ירקות. [/highlight]הכירו, בבקשה, את DIAMOND – חומר ניקוי רב תכליתי המבוסס על מרכיבים מהירקות. היצרנים מבטיחים אפס הצטברות משקעים במערכת הביולוגית. בנוסף, המוצר אינו מכיל פוספטים, ניקל או חומרים הגורמים לאלרגיה. הוא מתאים לכל סוגי המשטחים כולל אלומיניום וחלונות. 15 שקלים לחצי ליטר. את הפלא הזה ונוספים תשיגו במוריה סטור (בניין לב הצומת, רחוב בר יהודה 8, צ'ק פוסט) או באתר: moriya-store.co.il. משלוחים לכל רחבי הארץ.

ניקוי רב תכליתי על בסיס ירקות | צילום: יח"צ
ניקוי רב תכליתי על בסיס ירקות | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]מזין ומנקה. [/highlight]סרווה (CeraVe), מותג דרמו קוסמטיקה לטיפול בעור יבש, שהגיע לאחרונה לישראל, מציע תחליב ג'ל לניקוי והזנת עור הפנים והגוף בלחות בלי להותיר תחושה שמנונית. התחליב המכיל סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית, אינו מקציף, אך מנקה ומזין את העור בעדינות לאחר שימוש אחד בלבד. 55 שקלים ל-236 מ"ל, 80 שקלים ל-473 מ"ל. בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופת חולים מכבי  ובקנייה און-ליין באתרי מכר שונים.

תחליב ניקוי טיפולי לעור יבש | צילום: מוטי פישביין
תחליב ניקוי טיפולי לעור יבש | צילום: מוטי פישביין

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות