fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זמן טיפוח

הסתיו הביא איתו למדפים מוצרי איפור וטיפוח חדשים. הנה כמה טובים

 

[highlight color="yellow"]המנקה האולטימטיבי[/highlight]
למדור יש בעיה עם מסירי איפור. לא כולם מסירים היטב איפור עמיד, ואם יש כבר מוצר שמסיר ביעילות, הוא אסור לשימוש באזור העיניים, ולכי תחפשו מוצר שעושה הכל. אז מצאנו. חברת הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm מציעה מים מיסלריים לניקוי עדין ויעיל ולהסרת איפור ולכלוך מעור הפנים, העיניים והשפתיים. המים מכילים מולקולות קטנטנות של שמן, המשתחררות לתוכם, לוכדות את חלקיקי הלכלוך והאיפור הלא רצויים ומסירות אותם בקלות מהעור. לא חייבים לשטוף לאחר השימוש. מוצר מצוין. 80 שקלים. בסופר-פארם, בבתי מרקחת פרטיים, בקופת נחולים מכבי ובאתר סבוקלם.

מים מיסלריים של סבוקלם | צילום: מוטי פישביין
מים מיסלריים של סבוקלם | צילום: מוטי פישביין

[highlight color="yellow"]יוחזר האור לעור[/highlight]
מג'ייד מגיעה אלינו סדרת טיפוח נהדרת לעור הפנים בשםHYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE. היא כוללת סרום, קרם פנים, קרם עיניים ושמן טיפולי ללילה לכל סוגי העור בהתאם לצרכים השונים. המוצרים מכילים קומפקס רימונים וחומצה היאלורונית, התורמים לשיקום העור ומשפרים את מרקמו, מעניקים לו מראה חלק ומרווים אותו בלחות. 100-170 שקלים. ברשתות הפארם ובאתר ג'ייד.

סדרת הטיפוח החדשה של ג'ייד | צילום: יח"צ
סדרת הטיפוח החדשה של ג'ייד | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]סיפור כיסוי[/highlight]
הנה מוצר מעולה שיחסוך לכם את ההתעסקות בפודרה מקבעת לאחר המייק-אפ. וישי (VICHY) השיקה מייק-אפ פודרה מסדרת DERMABLEND המעניק כיסוי גבוה בגימור מט של פגמי עור וכתמים, מתאים לעור רגיל עד שמן ובעל עמידות של עד 12 שעות. בנוסף, הוא מכיל מקדם הגנה 25SPF. להשיג בארבעה גוונים. 149 שקלים. בבתי מרקחת פרטיים ובחלק מסניפי סופר פארם.

מייק-אפ פודרה של וישי | צילום: יח"צ
מייק-אפ פודרה של וישי | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]קבלו הארה[/highlight]
טרנד הארות הפנים, שהיה עד לא מזמן הטריק הסודי של מאפרים מובילים להענקת מראה זוהר ומלא גלאם, הוא היום נגיש לכל. בהתאם לכך, רבלון מציעה היילייטרים חדשים מסדרת "קולורסטיי" בשני גוונים: רוז גולד וחום זהבהב ליצירת מראות איפור שונים ומדורגים. המוצרים מכילים פיגמנטים מנצנצים המתמזגים בקלות וברכות עם עור הפנים. הם מצוידים במברשת גדולה ורכה למריחה אחידה. 70 שקלים. ברשתות הפארם.

היילייטרים של רבלון | צילום: יח"צ
היילייטרים של רבלון | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]בוץ מבעבע[/highlight]
מותג הקוסמטיקה הקוריאני TONYMOLY מציע מסכת בוץ מבעבעת לניקוי יסודי של הנקבוביות בעור הפנים. הרכיבים הפעילים המצויים בתרכובת הבוץ בשילוב האפקט המבעבע והמינרלים סופחים את עודפי השומן והחלב, מנקים את העור ביסודיות ומעניקים לו רכות. מרחו את המסכה בצורה אחידה על עור הפנים, פרט לאזור העיניים. המתינו לייבוש שלוש-חמש דקות, עד שהחומר מסיים לבעבע ושטפו במים פושרים. 80 שקלים. בסופר פארם, בסופר פארם און-ליין ובדיוטי פרי.

מסכת בוץ מבעבעת של TONYMOLY | צילום: ירון ויינברג
מסכת בוץ מבעבעת של TONYMOLY | צילום: ירון ויינברג

 

[highlight color="yellow"]בייבל גם[/highlight]
באיל מקיאג' השיקו קולקציית קפסולה של מוצרים לשפתיים במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה עם הביוטרית המובילה בארה"ב קרלי בייבל. בהיצע: שפתוני מט, גלוסים ועפרונות שפתיים. חלק מהמוצרים נמכרים במארזים מיוחדים וחלקם כבודדים. 119-89 שקלים למוצר בודד. מארז שלישייה  המכיל ליפ גלוס, שפתון ועיפרון שפתיים עולה 265 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר איל מקיאג'.

שפתונים של איל מקייאג' | צילום: יח"צ
שפתונים של איל מקייאג' | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]סוד הצבע[/highlight]
לוריאל פריז הרחיבה את סדרת השפתונים המיתולוגית שלה INFAILLIBLE עם לא פחות מ-11 גוונים חורפיים חדשים. השפתונים בסדרה הם דו צדדיים, כשבצד האחד שלהם צבע עמוק ובצד השני – הברק. הם מכילים ג'ל, חומצה היאלרונית ופיגמנטים עמוקים, העמידים לאורך זמן. 60 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

שפתון INFAILLIBLE של לוריאל פריז | צילום: יח"צ
שפתון INFAILLIBLE של לוריאל פריז | צילום: יח"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות